![]() |
Hoeveel % van de keizers gaat N-VA nu halen? met aangepaste poll
Nog 3 dagen en de bollekes kermis gaat van start.
Maar laten wij die de kermis nu al starten. "N-VA" daar draait alles om, wel laten we eens gokken. Hoeveel % van de kiezers gaat N-VA nu zondag halen volgens jullie. Enquête volgt. |
Voila, klinkende overwinning. 28%
|
ik denk 21%, maar hoop op veel meer
|
Ik mik tussen 20% en 24%, alles daarboven is natuurlijk mooi meegenomen.
|
100% BDW is toch hunne keizer
|
20%.
|
Zelf kan ik nog niet deelnemen aan de poll, maar ik denk 23%
|
Ik ga voor de score van 28%
De meeste mensen zijn BHV beu, maar weten dat het moet opgelost worden. Als men na 3 jaar onderhandelen er niet uitgeraakt, is dit het bewijs dat men het niet kan. Ja, dan moet het maar eens een andere partij proberen. En de enige aanvaardbare en niet uit gesloten partij is de N-VA. SP-a heeft in deze haar pijlen verschoten door niet in te gaan om in de regering te treden toen de koning daar op aanstuurde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
20 %
|
Citaat:
|
18%, de gewoontestemmers zullen de al te kleine val van de traditionele en de groei van de NV-A afzwakken.
|
Mag nog niet stemmen. Gok op 22%.
|
Hoe meer hoe beter.
Ik vermoed 25% |
8O Hoeveel keizers telt dit land misschien?
|
Citaat:
Wrm niet? 8O |
20%.
Shadowke pronostikeert meer dan 30%. Doet weer een belletje rinkelen, zijn laatste VB voorspelling weet je wel ........ Afin, als hij gelijk krijgt laat ik mijn schaamhaar terug groeien. ;-) |
Citaat:
|
16%
Ik vrees dat ze deze week vrij massaal potentiële kiezers die voor het eerst N-VA gingen stemmen aan het verliezen zijn omdat het bang maken lukt. En omdat brave Vlamingen strategie en taktiek absoluut niet snappen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be