Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Minister van Defensie zonder werk? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140182)

pca 10 juni 2010 09:32

Minister van Defensie zonder werk?

NAVO-hoofdkwartier naar Bonn

Duitsland neemt weer alles over. Direct nog het Europees Hoofdkwartier

Another Jack 10 juni 2010 09:39

Bron?

Tick 10 juni 2010 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter De Crem
Belgische minister van Defensie Pieter De Crem stelde woensdag „dat de NAVO in Brussel is en in Brussel blijft.”

Met andere woorden, de kans dat de NAVO verhuist naar het buitenland is vrij groot ;)

backfire 10 juni 2010 09:45

Aangezien we Brussel toch gaan platgooien en omvormen tot een binnenzee, lijkt me het best dat de NAVO naar Bonn verhuist.

gehuigert 10 juni 2010 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4807264)
Bron?

Nieuwsblad vandaag, er was eerder een akkoord maar ze beginnen zich zorgen te maken over onze politieke instabiliteit :roll:

monza 10 juni 2010 10:14

Duitsland wil dat, en ik kan ze geen ongelijk geven. Het onnozel politiek gedrag van onze politiekers de laatste 3 jaar zal het alleen maar in de hand werken. En blijkbaar zou nederland duitsland zelfs willen steunen. En dan geloven er hier een paar enkelingen dat we zo zouden aansluiten bij holland en alles koek en ei is.

gehuigert 10 juni 2010 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door monza (Bericht 4807349)
Duitsland wil dat, en ik kan ze geen ongelijk geven. Het onnozel politiek gedrag van onze politiekers de laatste 3 jaar zal het alleen maar in de hand werken. En blijkbaar zou nederland duitsland zelfs willen steunen. En dan geloven er hier een paar enkelingen dat we zo zouden aansluiten bij holland en alles koek en ei is.

Vlaanderen onafhankelijk verliest waarschijnlijk Brussel, laten we vlug nog de volgende minister van defensie leveren en ijveren dat het in NL komt, dan laten we België vallen en joinen we NL ;-)

Maar ikzelf zou het ook niet in Brussel leggen, had ik daar iets over te zeggen. NL en Duitsland zijn gewoonweg betere voorbeelden qua landen die het verdienen een topgebouw te krijgen dan België.

monza 10 juni 2010 10:27

Nederland verdient het zeker niet, harry potter heeft nog geen enkele termijn uitgedaan dus van stabiliteit kunnen we daar toch ook niet echt spreken.
Het verdriet van vlaanderen, de onafhankelijkheid.

Garry 10 juni 2010 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pca (Bericht 4807246)

En het derde rijk is geboren.

Garry 10 juni 2010 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4807277)
Aangezien we Brussel toch gaan platgooien en omvormen tot een binnenzee, lijkt me het best dat de NAVO naar Bonn verhuist.

't Ga goed hé, met Europa?

djimi 10 juni 2010 10:34

Ik steun de overheveling van alles wat met de NATO te maken heeft naar een ander land, en wat mij betreft mag dat gerust Duitsland zijn.

Ik steun ook de overheveling van alles wat met de EU te maken heeft naar een ander land, en wat mij betreft mag dat gerust Oostenrijk zijn (met Wenen), of Tsjechië (met Praag).

En wat mij betreft kwam die overheveling er gisteren al.

EddyBal 10 juni 2010 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 4807428)
Ik steun de overheveling van alles wat met de NATO te maken heeft naar een ander land, en wat mij betreft mag dat gerust Duitsland zijn.

Ik steun ook de overheveling van alles wat met de EU te maken heeft naar een ander land, en wat mij betreft mag dat gerust Oostenrijk zijn (met Wenen), of Tsjechië (met Praag).

En wat mij betreft kwam die overheveling er gisteren al.

Wat gaat Brussel LEEG zijn. Duizenden kantoren die juristen, pressiegroepen, lobbyisten, diplomaten en alle rommel die er bijkomt zullen plots vacant worden. En wie zou er gegadigd zijn om die te huren? De huurprijzen zullen wel sterk dalen dan...

Net als hun huizen en villa's ;)

djimi 10 juni 2010 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4807538)
Wat gaat Brussel LEEG zijn. Duizenden kantoren die juristen, pressiegroepen, lobbyisten, diplomaten en alle rommel die er bijkomt zullen plots vacant worden. En wie zou er gegadigd zijn om die te huren? De huurprijzen zullen wel sterk dalen dan...

Net als hun huizen en villa's ;)

Ik ben al uitbreidingsplannen voor het Zoniënwoud, het Laarbeekbos en het Moeraske aan het tekenen ;-)

En misschien begin ik hier straks wel een bio-boerderij :lol:

Xenophon 10 juni 2010 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4807376)
Vlaanderen onafhankelijk verliest waarschijnlijk Brussel, ...

Neen.

EddyBal 10 juni 2010 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 4807580)
Ik ben al uitbreidingsplannen voor het Zoniënwoud, het Laarbeekbos en het Moeraske aan het tekenen ;-)

En misschien begin ik hier straks wel een bio-boerderij :lol:

Als de prijzen dalen, kom ik misschien in je buurt wonen ;)

Txiki 10 juni 2010 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pca (Bericht 4807246)

Je moet wel zo eerlijk durven zijn van het hele verhaal te posten, natuurlijk...

Xenophon 10 juni 2010 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4807613)
Je moet wel zo eerlijk durven zijn van het hele verhaal te posten, natuurlijk...

Eerlijk zijn zal u nog wel eens dik in de problemen helpen...

Txiki 10 juni 2010 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4807617)
Eerlijk zijn zal u nog wel eens dik in de problemen helpen...

:lol: Dat zegt mijn grootmoeder ook al 16 jaar tegen mij...

gehuigert 10 juni 2010 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4807587)
Neen.

Ja, tenzij je er een oorlog om voert. En zelfs De Winter is dat niet van plan.

Wiley E Coyote 10 juni 2010 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4807273)
Met andere woorden, de kans dat de NAVO verhuist naar het buitenland is vrij groot ;)

Voor zo een verhuis is wel unanimiteit vereist... ik denk niet dat zelfs de Belgen bereid zijn om in hun eigen voet te schieten en met een dergelijke verhuis in te stemmen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be