![]() |
Minister van Defensie zonder werk?
NAVO-hoofdkwartier naar Bonn
Duitsland neemt weer alles over. Direct nog het Europees Hoofdkwartier |
Bron?
|
Citaat:
|
Aangezien we Brussel toch gaan platgooien en omvormen tot een binnenzee, lijkt me het best dat de NAVO naar Bonn verhuist.
|
Citaat:
|
Duitsland wil dat, en ik kan ze geen ongelijk geven. Het onnozel politiek gedrag van onze politiekers de laatste 3 jaar zal het alleen maar in de hand werken. En blijkbaar zou nederland duitsland zelfs willen steunen. En dan geloven er hier een paar enkelingen dat we zo zouden aansluiten bij holland en alles koek en ei is.
|
Citaat:
Maar ikzelf zou het ook niet in Brussel leggen, had ik daar iets over te zeggen. NL en Duitsland zijn gewoonweg betere voorbeelden qua landen die het verdienen een topgebouw te krijgen dan België. |
Nederland verdient het zeker niet, harry potter heeft nog geen enkele termijn uitgedaan dus van stabiliteit kunnen we daar toch ook niet echt spreken.
Het verdriet van vlaanderen, de onafhankelijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik steun de overheveling van alles wat met de NATO te maken heeft naar een ander land, en wat mij betreft mag dat gerust Duitsland zijn.
Ik steun ook de overheveling van alles wat met de EU te maken heeft naar een ander land, en wat mij betreft mag dat gerust Oostenrijk zijn (met Wenen), of Tsjechië (met Praag). En wat mij betreft kwam die overheveling er gisteren al. |
Citaat:
Net als hun huizen en villa's ;) |
Citaat:
En misschien begin ik hier straks wel een bio-boerderij :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet wel zo eerlijk durven zijn van het hele verhaal te posten, natuurlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be