![]() |
Welke coalitie verkiest u aan vlaamse kant na 13 juni ?
Helaas staan er geen mogelijkheden op met Vlaams Belang, aangezien iedereen toch die partij uitsluit. Met deze peiling wil ik eens zien welke coalitie, die binnen het regime mogelijk is, na 13 juni uw voorkeur heeft.
Er is ook rekening gehouden met de laatste peilingen. Olijfboom --> geen meerderheid paars(groen) --> geen meederheid rooms blauw --> geen meederheid |
Ik zie vaak het NV.A staan in uw coalities, maar volgens mij willen die gasten niet in de regering.
Die willen alleen saboteren. |
Ziet er echt een moeilijke keuze uit.
|
Citaat:
Men kan natuurlijk NVA ook inruilen voor Vlaams Belang ;-) |
Citaat:
Maar ik daag Bart uit zijn verantwoordelijkheid te nemen bij zo'n score. Feit is, dat hij dat niet zal doen. |
Nva-ldd-vb, nu reeds goed voor 45%.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt verantwoordelijkheid nemen wil zeggen de hype doorprikken.
Dat zal niet zo gauw gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Annemans en Dedecker gaan veel te veel ruzie maken over de post van parlementsvoorzitter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kies voor NVA-CD&V-SPA
Wrm SPA ipv VLD? -> Om het langs franstalige kant zonder MR en dus zonder Maingain te kunnen doen. Joëlle is ook een harde tante, maar als Di Rupo er bij zit, knikt ze op alles "ja" om Di Rupo ter wille te zijn. |
Citaat:
wat dus neerkomt op weer niets sparen zoals in paars tot de schulden onbetaalbaar worden |
N-va - N-va
|
Ik kies CD&V, SP-A, Groen!, O-VLD, in het belang van het land natuurlijk.
|
Citaat:
|
belangrijke optie die ontbreekt: paars-groen-NVA (of gewoon paars-groen, maar er moet al een mirakel gebeuren wil dat aan een vlaamse meerderheid geraken)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be