![]() |
Torfs <=> Bdw
donderdagavond 10 juni VRT
|
Citaat:
|
Heruitgave slimste mens ter wereld. :roll:
|
De emmers modder staan klaar om te smijten op Bart De Wever.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga niet kijken (blok!) maar ik heb meer vertrouwen in Dewever eig, jammer dat ie zo rechts-liberaal is:| |
Rik Torfs denkt kennelijk dat hij op het podium van een toneelvereniging staat. :-) Hoort hem eens praten.
|
pffffffffffff altijd dezelfde bangmakerij van de cd&v.
dat die maar een pak slaag krijgen zondag! onder de kiesdrempel ermee! |
Fantastisch Torfs tegen Bart dewever:
je hebt misschien wel mooie plannen en hebt het goed voor met de mensen; maar als je concreet moet zeggen hoe je het zult doen, dan lukt het niet. |
Citaat:
alsjeblieft stop met die bangmakerij, ik heb het goed voor met de Vlaamse mensen. Klein kindje spelen; daar is de babyface echt wel te oud voor. |
Citaat:
Je bent goed op dreef hé. NV.A meer dan 30% en CD&V onder de kiesdrempel. Wie gelooft je nog ? |
Torfs was minstens de gelijke van de Wever. Zoniet de meerdere. Precies of de man nooit iets anders had gedaan. Olijke Bart had er vaak het kijken naar.
Bovendien gaf hij de juiste typering van de Wever: een macho, sarcast en... zonder veel empathie. En dat laatste is heel wat minder. |
Torfs heeft Dewever niet echt het vuur aan de schenen gelegd, het was eerder het omgekeerde. Torfs had nochtans gewoon Brussel moeten zeggen.
|
Citaat:
Als hij 20% haalt mag hij de Belgische Vlag uithangen en Albert II zijn blote kont kussen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij de volgende verkiezingen Torfs leider van de cd&v. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be