![]() |
frere vindt splitsing belgique onverantwoord
http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-...26656-3136.art
brrrrr gevaarrrrrlijk en die mens is dus wel de personificatie van het algemeen belang eh... de cortebeek, gennez, klein links en de hoofdaandeelhouder van GDF/Suez wat een gang bang een gezamelijke personferentie van deze brothers in crime dringt zich op |
Het valt mij vooral op dat iedereen die iets te verdienen heeft aan het blijven van de Belziek nu plots interviews en stemadvies geven :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eventjes denken... Hmmmm... Jep, redelijk zeker. |
Citaat:
|
Zo een dingen zijn enkel en alleen reflecties van dieperliggende angsten. Bij sommige gaan die angsten inderdaad hand in hand met hun bankrekening. Moet dat verbazen?
Hoe dichterbij het einde van België hoe meer van deze dingen we zullen zien en vooral hoe meer pogingen om de Vlaamse zaak ten gronde te rechten en de wind uit de zeilen te nemen. De openbare bangmakerije campagnes zoals deze EN achter de schermen proberen de independisten politiek te neutraliseren. Ik denk dat we nog niets gezien hebben, maar hoe meer we zien, hoe beter we bezig zijn in ons streven naar Vlaamse vrijheid. |
Ze mogen mij ook altijd eens een micro onder de neus komen steken.
Die typkes (van frere tot meuris) denken gewoon dat ze meer zijn he! In belgië hebben ze nog gelijk ook. |
Citaat:
|
Het is allehensaandek voor dezen die met hun fikken in de belgische schatkist zitten. 8-)
|
:lol::lol:
Ik ga 2 zinnen uit het interview kopiëren. Dan zie je hoe belachelijk hij wel is. 'Onze schuldgraad is één van de hoogste van Europa en de interestlasten bedragen vandaag al meer dan 12 miljard euro en groeien sneller aan dan het nationale inkomen....'Ik ben geen politieker en ik heb de politici geen lessen te leren', vervolgt hij. 'Maar ik ben een burger die ongelofelijk ongerust is, en ben gehecht aan de eenheid en het prestige van ons land.' |
Kleinere ondernemers willen net meer autonomie, omdat zij geen Belgische cadeautjes krijgen.
Die man spreekt puur uit eigen belang en uit idiotie. |
Stel Belgie splitst.
En WalloBru gaat naar Frankrijk. In Frankrijk is er een vermogensbelasting. 2 mogelijkheden; Frere betaalt zich blauw of moet zijn geld plaatsen op Vlaamse rekening. Pest of de Cholera voor die pee. |
Citaat:
Brussel ligt in Vlaanderen en gaat nergens heen. Wallo mag naar Frankrijk gaan, hoe sneller hoe liever, maar Brussel blijft Vlaams. |
Achja, alle personen, organisaties en instellingen die baat hebben bij het voortbestaan van België omdat ze zelf aan de vetpotten zitten die ons naar de afgrond leiden doen er nu alles aan om diezelfde mensen die ons in deze benarde situatie gebracht hebben aan de macht te houden.
|
Citaat:
Laat die Brusselaars maar zelf beslissen wat ze willen. Daar hebben ze niemand anders voor nodig. De keuze komt hier op neer: frans of geld. Faites vos jeux! |
Er staat gewoon niets in dat artikel : geen enkel argument, niets. Een loze kreet.
|
Ik ben Frere echt dankbaar, dat hij de mensen duidelijk maakt dat mensen hijzelf de reden is waarom Belgie moet gesplitst worden.
|
De rijkste Belg, een Waalse industrieel die zegt dat België niet gesplitst moet worden omdat het nefast zou zijn. Zelfs de grootste belgicist moet toch spontaan braakneigingen krijgen dat zoiets gepubliceerd wordt, al is het maar omdat het de Vlaamse gevoelens zou kunnen aanwakkeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus blijft Frere met een probleem zitten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be