![]() |
Hot Marijke
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=G62RDFCF
Commissaris belde Hot Marijke met dienst-gsm. Ik denk dat we hier inside informatie kunnen krijgen? |
Hela, valt dat niet onder het biechtgeheim ?
|
'luxe-prostitué'?
|
Citaat:
Wie de persoon aan de andere kant is weet ik uiteraard niet en dat zijn mijn zaken ook niet. |
Och, 't is een grappig verhaal. Dat zo'n flik niet slimmer is om niet met zijn dienstgsm geile praat te versturen, zegt genoeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit gebeuren bewijst twee dingen. 1 - Dat men dom moet zijn om met een diensttelefoon uitgaven te doen die commercieel sexueel gericht zijn. Idem dito is personeel dat naar sexsites gaat gapen vanop hun werkcomputer. Get your kicks, maar niet op kosten van je baas, dat is not done. 2 - Zoals reeds dikwijls gebeurd is, komen de media door één of ander gebeuren bij mij terecht. Ik ben dus niet mediageil, de media zélf zijn mediageil. Sex sells en "Hot Marijke" is nu eenmaal een leuke naam hé. |
tja, met 'Frigide Frida' als artiesten naam had je wellicht minder clienteel gehad.
|
Citaat:
die dat dan op zijn beurt weer verdacht gaat vinden, ... Dat nummer traceert, en bij ons aller Marijke uitkomt... ;-) Ja ge kunt een kans om uwe Commissaris vervolgens een been uit te draaien niet laten liggen natuurlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Nuja Brussel tellen we niet mee, want dat zijn francofone baronieën. Nogal logisch dacht ik) |
Citaat:
|
Go Marijke, da's een goede manier van verdienen aan zo'n geil agentje.
|
Citaat:
|
Ik dacht dat discussies over forumleden ten strengste verboden waren.
Ik maan de moderatie aan om in te grijpen en maatregelen te nemen tegen topicstarter. Die heeft trouwens amper 3 berichten op zijn conto staan. Dat belooft niets constructiefs. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be