Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hot Marijke (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140243)

Egmontpact78 11 juni 2010 08:20

Hot Marijke

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=G62RDFCF

Commissaris belde Hot Marijke met dienst-gsm.
Ik denk dat we hier inside informatie kunnen krijgen?

nihao 11 juni 2010 08:26

Hela, valt dat niet onder het biechtgeheim ?

backfire 11 juni 2010 08:31

'luxe-prostitué'?

Hot Marijke 11 juni 2010 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4809682)
'luxe-prostitué'?

Inderdaad. Maar de informatie die in de media is verschenen klopt niet helemaal. Ook hetgeen men deze ochtend op MNM vertelde was totaal fout. Ik heb geen telefoonsexlijn. Wat ik o.a. wel heb is een sms-systeem: iemand kan mij een sms sturen op een speciaal nummer en ik antwoord. Noteer dat ik enkel kan antwoorden als iemand mij een sms stuurt.

Wie de persoon aan de andere kant is weet ik uiteraard niet en dat zijn mijn zaken ook niet.

backfire 11 juni 2010 08:50

Och, 't is een grappig verhaal. Dat zo'n flik niet slimmer is om niet met zijn dienstgsm geile praat te versturen, zegt genoeg.

giserke 11 juni 2010 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4809727)
Och, 't is een grappig verhaal. Dat zo'n flik niet slimmer is om niet met zijn dienstgsm geile praat te versturen, zegt genoeg.

Het zijn dan ook typische Gentse corrupte flikken.

fabianen 11 juni 2010 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4809729)

Minder erg dan corrupte rechters.

Hot Marijke 11 juni 2010 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4809729)

Pfff. Ik vermoed dat corruptie in elke beroep bestaat en niet direct plaatsgebonden is. Ik heb het nu niet over Italië of Congo, maar over ons geliefde Vlaanderen. Heb jij betrouwbare statistieken waarmee je kan bewijzen dat het Gentse politiecorps corrupter zou zijn dan dat van Antwerpen, Brussel of Brugge?

Dit gebeuren bewijst twee dingen.

1 - Dat men dom moet zijn om met een diensttelefoon uitgaven te doen die commercieel sexueel gericht zijn. Idem dito is personeel dat naar sexsites gaat gapen vanop hun werkcomputer. Get your kicks, maar niet op kosten van je baas, dat is not done.

2 - Zoals reeds dikwijls gebeurd is, komen de media door één of ander gebeuren bij mij terecht. Ik ben dus niet mediageil, de media zélf zijn mediageil. Sex sells en "Hot Marijke" is nu eenmaal een leuke naam hé.

backfire 11 juni 2010 09:26

tja, met 'Frigide Frida' als artiesten naam had je wellicht minder clienteel gehad.

Herr Flick 11 juni 2010 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmontpact78 (Bericht 4809654)
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=G62RDFCF

Commissaris belde Hot Marijke met dienst-gsm.
Ik denk dat we hier inside informatie kunnen krijgen?

Ja het voor zijn vrouw willen verbergen en dan maar een dienst GSM bezigen, ... die dan natuurlijk weer gecontroleerd wordt door iemand anders, ...

die dat dan op zijn beurt weer verdacht gaat vinden, ...

Dat nummer traceert, en bij ons aller Marijke uitkomt... ;-)

Ja ge kunt een kans om uwe Commissaris vervolgens een been uit te draaien niet laten liggen natuurlijk...

Hot Marijke 11 juni 2010 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4809827)
Ja het voor zijn vrouw willen verbergen en dan maar een dienst GSM bezigen, ... die dan natuurlijk weer gecontroleerd wordt door iemand anders, ...

die dat dan op zijn beurt weer verdacht gaat vinden, ...

Dat nummer traceert, en bij ons aller Marijke uitkomt... ;-)

Ja ge kunt een kans om uwe Commissaris vervolgens een been uit te draaien niet laten liggen natuurlijk...

Jij insinueert dat die flik dat deed om zijn commissaris een been uit te draaien of een kl... af te trekken? Mmm, misschien, maar je kan hem evengoed plichtsbewust noemen.

patrickve 11 juni 2010 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 4809773)
Idem dito is personeel dat naar sexsites gaat gapen vanop hun werkcomputer. Get your kicks, maar niet op kosten van je baas, dat is not done.

Tenzij je het natuurlijk samen met je baas doet, he :lol:

Hot Marijke 11 juni 2010 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 4809834)
Tenzij je het natuurlijk samen met je baas doet, he :lol:

Je bedoelt een bediende die het met zijn baas doet, samen kijkende naar mijn site? Dat gebeurt absoluut, en als de baas akkoord is, geen probleem hé. Tenzij ze de gordijntjes van de raampjes van het bureel vergeten neer te laten.

Cdude 11 juni 2010 09:50

Citaat:

Of die recepties afschuimen en daarvoor worden betaald.
:wtf:8O8O8O

giserke 11 juni 2010 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 4809773)
Pfff. Ik vermoed dat corruptie in elke beroep bestaat en niet direct plaatsgebonden is. Ik heb het nu niet over Italië of Congo, maar over ons geliefde Vlaanderen. Heb jij betrouwbare statistieken waarmee je kan bewijzen dat het Gentse politiecorps corrupter zou zijn dan dat van Antwerpen, Brussel of Brugge?

Dit gebeuren bewijst twee dingen.

1 - Dat men dom moet zijn om met een diensttelefoon uitgaven te doen die commercieel sexueel gericht zijn. Idem dito is personeel dat naar sexsites gaat gapen vanop hun werkcomputer. Get your kicks, maar niet op kosten van je baas, dat is not done.

2 - Zoals reeds dikwijls gebeurd is, komen de media door één of ander gebeuren bij mij terecht. Ik ben dus niet mediageil, de media zélf zijn mediageil. Sex sells en "Hot Marijke" is nu eenmaal een leuke naam hé.

Het is algemeen geweten dat er een corruptiemalaise aanwezig is bij het Gentse politiekorps. Dit van hoog tot laag. Als je afgelopen 10 jaar eens kijkt zie je snel dat Gent koploper is wat betreft flikken die in opspraak zijn gekomen. Remember de parkeerfraude enkel jaren geleden. ;-)

(Nuja Brussel tellen we niet mee, want dat zijn francofone baronieën. Nogal logisch dacht ik)

Hot Marijke 11 juni 2010 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4809886)
Het is algemeen geweten dat er een corruptiemalaise aanwezig is bij het Gentse politiekorps. Dit van hoog tot laag. Als je afgelopen 10 jaar eens kijkt zie je snel dat Gent koploper is wat betreft flikken die in opspraak zijn gekomen. Remember de parkeerfraude enkel jaren geleden. ;-)

(Nuja Brussel tellen we niet mee, want dat zijn francofone baronieën. Nogal logisch dacht ik)

Mmm, zou de serie "Flikken" hier mee te maken hebben? Zulke TV-toestanden kunnen invloed hebben op die gasten hun macho-imago met alle gevolgen vandien. Nee, ik zwans niet.

Bovenbuur 11 juni 2010 10:05

Go Marijke, da's een goede manier van verdienen aan zo'n geil agentje.

Henri1 11 juni 2010 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4809909)
Go Marijke, da's een goede manier van verdienen aan zo'n geil agentje.

Had die een "matrak" ? :-)

Felix (be) 11 juni 2010 10:16

Ik dacht dat discussies over forumleden ten strengste verboden waren.
Ik maan de moderatie aan om in te grijpen en maatregelen te nemen tegen topicstarter.
Die heeft trouwens amper 3 berichten op zijn conto staan.
Dat belooft niets constructiefs.

Henri1 11 juni 2010 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) (Bericht 4809932)
Ik dacht dat discussies over forumleden ten strengste verboden waren.
Ik maan de moderatie aan om in te grijpen en maatregelen te nemen tegen topicstarter.
Die heeft trouwens amper 3 berichten op zijn conto staan.
Dat belooft niets constructiefs.

Klikken dus ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be