![]() |
Reizen Bourgeois kosten slechts 182,80 euro
Citaat:
Er mag af en toe ook eens goed nieuws op het forum verschijnen ;-) |
Dat verdient dan meer geld als god en dat brengt een bonnetje van 90€ binnen.
Schaamte kennen die mensen niet blijkbaar... |
Citaat:
De sanering kan niet snel genoeg gaan en het moet nog veel zijn ook. |
Citaat:
Al eens bij stilgestaan dat jij hier alleen maar weet van 2 bonnekes die zijn ingebracht? Dat je absoluut niks weet van de bonnekes waarvan hijzelf het niet terecht vond om ze in te brengen? Dat je gewoon niet genoeg informatie hebt om welke conclusie dan ook te kunnen trekken? Misschien betaalt Geert B. wel al zijn onkosten zelf en maakte hij 1 keer een uitzondering omdat hij ergens dik tegen zijn goesting heen moest. Punt is dat wij dat niet weten. |
Citaat:
MAAR..voor een minister van Bestuurszaken, Buitenlands Beleid, Media en Toerisme vind ik dit wel opmerkelijk. |
Citaat:
Dat is nog geen reden om alles niet in vraag te stellen. |
Verdorie. Dat is in strijd met de fraudetheorieën rond Bourgeois die Henri1 hier ten berde brengt.
|
tja, het is natuurlijk wel toe te juichen, maar maak je geen illusies: ze krijgen nog genoeg andere vergoedingen hoor.
|
Citaat:
|
Pascal Smet, pffffff
|
Citaat:
of kunnen vliegen, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel uw registratie-datum in vraag.... |
Citaat:
Wat een Vlaams minister van onderwijs dan weer in Polen te zoeken heeft vraag ik me dan weer af... |
Citaat:
|
Citaat:
Bij ons zeggen ze (in dialect): "Op 1 april zetten we alle gekken op den dril" :) Als je niets in vraag stelt dan houd je op met nadenken. En als je niet meer nadenkt dan houd je op met een bewust bestaan... Wij zijn geen geraniums, afijn ik toch niet ;) |
Goed zo Geert, zuinige minister!!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be