![]() |
Die Marokkanen toch!
Welke partij schreef dit denkt u ? (eerlijk zijn en niet gaan opzoeken)
![]() LDD N-VA VB OVLD SP-A of....? |
Pvda+ 8-)
|
VB,LDD of NVA, andere zouden mij verbazen want dan hadden ze da al gedaan en PVDA + onwaarschijnlijk maar laat ons niet langer in spanning wachten wie is het ?
|
Citaat:
|
denk VB, maken geen geheim van dat standpunt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vermoed LDD alhoewel ik NV-A neit uitsluit. VB is doorgaans wat agressiever in taal.
|
Citaat:
|
N-VA dus....
U dacht; typisch voor het VB om Marokkanen nog effe te criminaliseren...niet waar ? |
Het is nu eenmaal een feit dat heel veel gedetineerden (en alle boefjes die vrij rond lopen) van Marokaanse origine zijn. Je moet een paard een paard noemen, dat is geen discriminatie maar gewoon feiten.
|
Citaat:
|
Neen, ik dacht dat de standpunten van NVA daarin anders waren, ik dacht dat zij zich vooral op onafhankelijkheid binnen xxx aantal jaren richten en minder op vreemdelingenproblematiek
(mijn internet spellingcorrector kent geen "vreemdelingenproblematiek" hoe zelf internet links is) |
Citaat:
|
Ze zijn gewoon realistisch. België staat ferm achter op het vlak van vreemdelingenbeleid.
|
Citaat:
|
Dus, NV-A wil dat we gevangenissen huren in Marokko zoals in Tilburg?
Wat is het kostenplaatje? |
Daar heb je gelijk in, dat ze kiezers van het VB proberen te lokken naar hun partij lijkt me ook wel duidelijk, en ook wel normaal bij iedere campagne.
Al spelen ze het nu duidelijker uit omdat ze echt wel zo groot mogelijk willen zijn. Of dat echter gaat lukken is een andere vraag, voor vele VB-stemmers is de NVA wel positief wat betreft de Vlaamse zaak, maar ook immigratie is een ernstig, onopgelost probleem. Of deze uitspraken hen kan overtuigen valt te betwijfelen. |
Citaat:
|
Moet toch als muziek in de oren klinken voor groen: vuil sorteren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be