![]() |
Bracke: "Beschadigingsacties hebben gewerkt."
Triestig.
Citaat:
|
Stilaan begin ik te geloven dat Bracke een dubbele rol speelt in die partij.
|
Hij speelt het goed den Bracke, dat moeten we hem nageven.
Nog even en hij is een Vlaamse martelaar. |
Ik ben er nog altijd niet 100% uit voor wie ik stem zondag, maar als het n-va wordt, dan geef ik een voorkeurstem aan iedereen behalve de lijsttrekker, Siegfried Bracke, en de opvolgers. (ik stem in Oost-Vlaanderen)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De schok moet van die orde zijn dat de Walen volledig dichtslaan en over niets meer willen onderhandelen. |
En hopelijk kan de Vlaming zelfstandig denken en laat die zich niet beïnvloeden door dat volkje.
Hopelijk komt er een tegenreactie van de kiezer en stemmen ze juist daarom N-VA. |
Die beschadigingsacties staan in de geschiedenis gegrifd en vergeet de echt Vlaming nooit van zijn leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Namelijk de 13° 's avonds. Dan is het gedaan met 'geloven dat hij een stemmenkanon is'. Dan gaan we weten of 't ja is of neen. Dubbele rollen is dan een zorg voor binnen vier jaar. Tenzij ge misschien wat uitleg zoudt geven wat dat is, een dubbele rol; en op bazis van wat dat je dat stilaan begint te geloven. |
Citaat:
|
Bracke moet niet zeuren, hij heeft decennia lang een hoofdrol gespeeld in de beschadigingsacties tegen het Vlaams Blok/Belang.
|
de beschadigingscampagne van de meerderheidspartijen heeft zo goed gewerkt dat ik zondag zeer zeker NIET voor de meerderheidspartijen zal stemmen !;-) dat staat nu al vast voor de volle 100 %:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, de overwinning gaat van die orde zijn dat ze niet anders kunnen dan standvastig blijven. Er is iets veranderd in Vlaanderen. Bracke is daar het symbool van, het is een karakterverandering bijna, misschien zelfs een mentaliteitswijziging. Artiesten en journalisten die zich openlijk uitspreken tegen Belgie, dat is nooit gezien! De verkiezingsoverwinning van de NVA gaat enorm zijn. En als het werkelijk een mentaliteitswijziging betreft, dan is het afgelopen met Belgie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be