![]() |
Poll HBVL 16u30
![]() |
staat zelfs al op 43%. Maar wat is dat weer waard hé. Al die gazettenpolls zijn altijd overdreven
|
Hoeveel hebben er gestemd in die poll?
|
Hihihihi...
Ik weet het...een gazettenpoll.... Maar, zuiver hypothetisch, stel dat er zo'n uitslag zou komen. Met de twee V partijen op 51%.... WAT GAAT DE NVA DAN DOEN????? Hallo NVA? Quid? Heeft Bracke gelijk en moeten we deze uitslag dan als een nederlaag voor Vlaanderen beschouwen omdat de NVA het VB niet als stok achter de deur wil gebruiken? Of gaat eindelijk het democratische fatsoen spreken? |
Internetpolls zijn onbetrouwbaar. Ooit als eens een peiling op Le Soir bekeken?
Ze geven eerder het politieke profiel van de online-lezers van de krant weer. Daarenboven stemmen vaak alleen de meest overtuigde mensen op zulke polls. |
Citaat:
|
Ik krijg die afbeelding er niet op :( |
ben ik nu zo dom dat ik die poll niet vind? iemand link please?
|
Citaat:
|
Citaat:
www.hbvl.be |
Citaat:
|
Citaat:
|
44 % zelfs al voor nv-a.
met vb erbij 56 % |
Dat het establishment maar verder kwaakt.
|
Dat de polls maar verder kwaken.
|
quid belgique?
|
Citaat:
|
Zou de uitslag in Bel-Limburg de zelfde richting uitgaan dan in Ned-Limburg?
Om dezelfde reden: dat ze het kotsbeu zijn om door het centraal bestuur marginaal te worden behandeld. Vergeet niet dat NVA zowat de enige partij is waarin kopstukken dit aangeklaagd hebben (vb gebrek aan fatsoenlijk openbaar vervoer) |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Maar voor de collectie: Bijlage 68514 Zo kunnen we later trots aan onze kleinkinderen vertellen hoe we ons finaal hebben ontworsteld aan de 180-jarige onderdrukking van de Franskiljons. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be