![]() |
Vieze, vuile, voze, vunzige vuvuzela's
... of hoe die ploertige pestpokke-instrumenten ook mogen heten.
Heb er na niet eens anderhalve gespeelde WK-wedstrijd al een hartgrondige hekel aan gekregen en hoop dat die krengen bij ons nimmer in de stadions te horen zullen zijn. Dit wilde ik even kwijt. Dank voor uw aandacht. |
vuvuwat?
|
|
Citaat:
@ Sus: Gewoon niet naar stadia gaan. Problem solved. |
Och ja, die toeters... Daar zou'k ook zot van worden.
|
Citaat:
Niet naar stadions(*) gaan, biedt natuurlijk wel enig soelaas, maar ik hoor het nu onafgebroken op tv. Het geluid van de tv afzetten, is ook al geen optie omdat ik wel het commentaar bij de wedstrijd wil horen - al was het maar om me aan de incompetentie en de clichés van de commentatoren te ergeren. (*) Psst, bij mijn weten is het meervoud van stadion nog altijd stadions, en is de meervoudsvorm stadia voorbehouden aan stadium, maar dit terzijde. |
Lokfluit? Wegjaagfluit, ja. Misschien toch nog iets nuttigs voor op bepaalde gelegenheden. 8-)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als sonisch wapentuig kan zo'n vuvuzela wel tellen ja. Die dingen zouden volgens de Conventie van Genève verboden moeten worden net zoals clusterbommen en landmijnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik er mij eens eentje ga kopen. Dan worden mijn buurman zijn stomme rap cd's ineens dwars doorheen een paar aanpalende woningen gekatapulteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zorgt het kopen van zo'n toeter voor vliegende rap cd's? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be