Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Mijn verkiezingspoll: 1.000 stemmen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140309)

Hot Marijke 11 juni 2010 21:52

Mijn verkiezingspoll: 1.000 stemmen!

1 Bijlage(n)
Mijn verkiezingspoll op mijn site heeft de 1.000 stemmen bereikt.

Traditionele partijen, beef en bibber voor deze peiling!

flatliner 11 juni 2010 22:50

waarom vlaams belang op 1 met minder stemmen dan NVA op 2?

Den Duisteren Duikboot 11 juni 2010 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 4811583)

Nu weten we naar welke sites VB'ers en N-VA'ers het liefste surfen! :-)

Dronkoers 11 juni 2010 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 4811583)

Graag gedaan!

Hot Marijke 12 juni 2010 05:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flatliner (Bericht 4811719)
waarom vlaams belang op 1 met minder stemmen dan NVA op 2?

Dit is geen hitparade. Een slimme waarnemer heeft direct door dat de rangschikking van rechts naar links loopt.

Travis66 12 juni 2010 07:39

Dit geeft natuurlijk alleen maar de voorkeur weer van mensen die jouw site bezoeken. Niet echt een eerlijk verdeelde doorsnee van de bevolking. Als je er zo een zo hebben van vorige verkiezingen ook, dan zou er wel enige relevantie aan zijn.
Bijhouden dus voor de volgende keer.

gertc 12 juni 2010 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4811726)

De kiezers van VB en N-VA zijn dus minder conservatief dan 'de media' denken :lol:

Hot Marijke 12 juni 2010 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 4812012)
Dit geeft natuurlijk alleen maar de voorkeur weer van mensen die jouw site bezoeken. Niet echt een eerlijk verdeelde doorsnee van de bevolking. Als je er zo een zo hebben van vorige verkiezingen ook, dan zou er wel enige relevantie aan zijn.
Bijhouden dus voor de volgende keer.

Geen idee in hoeverre mijn poll een doorsnee is van de bevolking. Laat ons zeggen dat het een doorsnee is van dat gedeelte van de bevolking dat gezonde sexuele belangstelling heeft. En zo te merken gaan kiezers van de traditionele partijen daar niet erg voor. Steriele ongezonde situaties bij links en centrum, maar ja, d�*t wisten we al langer dan vandaag.

Hot Marijke 12 juni 2010 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 4812032)
De kiezers van VB en N-VA zijn dus minder conservatief dan 'de media' denken :lol:

Uiteraard! Hoe linkser, hoe conservatiever, dat is gewoon een feit! Er is niets progressief meer aan links.

Henri1 12 juni 2010 08:11

Hebt U naast een fakerslijst ook een lijst van goede klanten, misschien wel uit politieke hoek ?

Vlaamse Leeuwin 12 juni 2010 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 4812035)
Uiteraard! Hoe linkser, hoe conservatiever, dat is gewoon een feit! Er is niets progressief meer aan links.

Doet me denken aan Marianne Tyssen....die doet het op z'n vrouwtjes.
Vraag me serieus af welk standje dat is......of bedoelde ze daarmee gewoon de missionarishouding.

O-VLD is volgens het een of ander onderzoek het meest op seks belust.
Gelijk de konijntjes dus waarschijnlijk prefereren die een standje �* la "op z'n hondjes"

SP-a' ers maakt het niet uit waar,wat,hoe en met wie ze het doen. Da's hun sociale kant die bovenkomt. De echte die-hard sossen doen het zelfs als bij hun vrouw de "rode vlag" buitenhangt, een echte politieke hoogdag voor hen.

Groen! doet het uiteraard enkel en alleen in de gezonde buitenlucht,om het even welk standje,zolang ze hun geitenwollensokken maar mogen aanhouden.
Zonder condoom uiteraard, want de productie daarvan is slecht voor het milieu.

Die van N-va doen het waarschijnlijk met iedereen, in een standje waarbij ze plat op de buik gaan liggen. (je zal
als koppel maar allebei op N-VA stemmen , lekker samen een rondje matrasneuken 8O )

Ik ben een VB'er , mij is het om het even waar ik het doe en in welk standje....maar ik ga niet VREEMD . 8-)
O ja, en ik bezoek de site van HOT-Marijke niet en heb dus ook niet deelgenomen aan haar poll. :-P

Raven 12 juni 2010 08:34

kan wel kloppen... ik heb zo eens rond gevraagd in mijn omgeving wat de mensen gaan stemmen... is gelijkaardig.

CD&V heeft dit zichzelf aangedaan, het is hun immobilisme dat de hele zaak zo ver heeft laten komen... als dat nog niet erg genoeg is, is hun voornaamste thema waarmee ze naar de kiezer zijn gestapt 'Jamaar, wij als CD&V zijn een beetje achterlijk en vergeten dat we jaren samen in een kartel hebben gezeten, maar N'VA, hoe zit dat nu eigenlijk? Wilt ge het land opsplitsen of niet?'.

Raven 12 juni 2010 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 4812034)
Geen idee in hoeverre mijn poll een doorsnee is van de bevolking.

Het bevestigt alvast die poll waarin men zei dat linkse kiezers de minste seks hebben :-)

Hot Marijke 12 juni 2010 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4812041)
Hebt U naast een fakerslijst ook een lijst van goede klanten, misschien wel uit politieke hoek ?

Henri, je wordt grappiger met de dag! Ik zal eens een partijkaart gaan vragen aan mijn klanten zeker? Die zijn, naar ik vermoed, van alle strekkingen. In bed praat ik niet over politiek, dat zou wel eens uit de hand kunnen lopen hé.

Er is trouwens een groot verschil tussen personen die mijn site bezoeken en effectieve klanten. Al goed, want 20.000 man per dag zie ik niet echt zitten. Buiten mijn fakerslijst hou ik trouwens geen enkele lijst bij.

Hot Marijke 12 juni 2010 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 4812057)
Doet me denken aan Marianne Tyssen....die doet het op z'n vrouwtjes.
Vraag me serieus af welk standje dat is......of bedoelde ze daarmee gewoon de missionarishouding.

O-VLD is volgens het een of ander onderzoek het meest op seks belust.
Gelijk de konijntjes dus waarschijnlijk prefereren die een standje �* la "op z'n hondjes"

SP-a' ers maakt het niet uit waar,wat,hoe en met wie ze het doen. Da's hun sociale kant die bovenkomt. De echte die-hard sossen doen het zelfs als bij hun vrouw de "rode vlag" buitenhangt, een echte politieke hoogdag voor hen.

Groen! doet het uiteraard enkel en alleen in de gezonde buitenlucht,om het even welk standje,zolang ze hun geitenwollensokken maar mogen aanhouden.
Zonder condoom uiteraard, want de productie daarvan is slecht voor het milieu.

Die van N-va doen het waarschijnlijk met iedereen, in een standje waarbij ze plat op de buik gaan liggen. (je zal
als koppel maar allebei op N-VA stemmen , lekker samen een rondje matrasneuken 8O )

Ik ben een VB'er , mij is het om het even waar ik het doe en in welk standje....maar ik ga niet VREEMD . 8-)
O ja, en ik bezoek de site van HOT-Marijke niet en heb dus ook niet deelgenomen aan haar poll. :-P

Haha, een heel mooie sexuele verhandeling. Wat betreft de tekst die ik in het vet heb gezet (heel toepasselijk), d�*t zeggen ze allemaal!

Hot Marijke 12 juni 2010 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 4812065)
kan wel kloppen... ik heb zo eens rond gevraagd in mijn omgeving wat de mensen gaan stemmen... is gelijkaardig.

CD&V heeft dit zichzelf aangedaan, het is hun immobilisme dat de hele zaak zo ver heeft laten komen... als dat nog niet erg genoeg is, is hun voornaamste thema waarmee ze naar de kiezer zijn gestapt 'Jamaar, wij als CD&V zijn een beetje achterlijk en vergeten dat we jaren samen in een kartel hebben gezeten, maar N'VA, hoe zit dat nu eigenlijk? Wilt ge het land opsplitsen of niet?'.

Héél goeie vraag en ik krijg ook hoe langer hoe meer bedenkingen bij de N-VA die bepaald geen klaar en duidelijk antwoord op die vraag durft geven.

De schoofzak 12 juni 2010 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 4812090)
Héél goeie vraag en ik krijg ook hoe langer hoe meer bedenkingen bij de N-VA die bepaald geen klaar en duidelijk antwoord op die vraag durft geven.

Ik vind het antwoord van de nva, op de vraag naar het uiteindelijke doel, wel degelijk duidelijk.

Alleen, ik aanvaard dat de huidige kiezer nog steeds een beetje een bange oude kwezel is van een grootmoeder is.
Moet je nu dat oudje in het gezicht slaan met te zeggen dat je voorhuwelijkse betrekkingen wilt, samenwonen zonder te huwen, niet tegen abortus ... enz. Bah neen, ge zegt gewoon aan dat moederke dat ge gaat trouwen, en dan is dat mens kontent.

Henri1 12 juni 2010 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4812411)
Ik vind het antwoord van de nva, op de vraag naar het uiteindelijke doel, wel degelijk duidelijk.

Alleen, ik aanvaard dat de huidige kiezer nog steeds een beetje een bange oude kwezel is van een grootmoeder is.
Moet je nu dat oudje in het gezicht slaan met te zeggen dat je voorhuwelijkse betrekkingen wilt, samenwonen zonder te huwen, niet tegen abortus ... enz. Bah neen, ge zegt gewoon aan dat moederke dat ge gaat trouwen, en dan is dat mens kontent.

Met alle respect Schoofzak. Toen ik hier in het begin kwam was jij een echte vlaamsnationalist met de duidelijke overtuiging.
Nu ben je een meeloper van de NV.A geworden en je hebt jezelf als fan van broeder Bracke uitgeroepen (Vlaams Strikske).
Trek er zelf uw eigen conclusies uit, ik ga dat niet doen.

Renesse 12 juni 2010 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4811726)

Dat zal wel gelinkt zijn aan hun seksuele appetijt. De groenen en sossen lopen kennen slechts droge pruimen ;-)

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100608_125

Den Duisteren Duikboot 12 juni 2010 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4812423)
Dat zal wel gelinkt zijn aan hun seksuele appetijt. De groenen en sossen lopen kennen slechts droge pruimen ;-)

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100608_125

Ik zie nog een ander verband: wellicht zijn VB'ers en N-VA'ers minder fijngevoelig en veeleisend. Het hoeft er allemaal niet lekker uit te zien, als het maar opbrengt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be