![]() |
SS Leon Bult
Den Bult is terug :lol:
Tot spijt wie het benijt Ik heb hier iets gelezen oven een zekere Kloten Charel en wie mijn vriendin Marijke wil belachelijk maken. IK BEN DUS HELEMAAL NIET DAT BELACHELIJK PROFESSORKE *knip* |
Citaat:
Ik wil hier even opmerken dat iedereen wel het recht heeft om mij als "vriendin" te beschouwen, maar dat ik "SS Leon Bult" helemaal niet ken en hoegenaamd niets te maken heb met zijn postings. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het enkel om het "kwakje lossen" te doen is zoek ik wel Manuelle op ;-) |
Citaat:
DIE v.d.Kloten HEEFT HET NOG BIJ HET RECHTE EIND - Gedaan met de sympatie Uiteraard heb ik niets te maken met HAAR activiteiten. |
Zucht, SS Leon Bult, je terugkom is GEEN binnenlands nieuws, zoek toch eens je eigen forum (koetjes en kalfjes) op en laat dit forum voor serieuze mensen met serieuze berichten.
|
Kan dit gezever niet naar K&K verplaatst worden? Ik denk niet dat er iemand zit te wachten op elke announcement van werklozen die hier vertrekken en terugkomen ..
|
Citaat:
|
Humor zeker :roll:
|
pff, ook dat is een vaste regel geworden dat zulke idioten hier opduiken telkens er verkiezingen zijn. Geduld: over een paar dagen zijn we er weer voor een tijdje van verlost.
|
Gelieve de forum-idioot niet te voederen.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be