![]() |
K&K is geen vuilbak
Geachte moderatie,
Wil u alstublief ophouden met waardeloze draden die in andere subfora opgestart worden, te droppen in K&K? Maak van K&K geen forumvuilbak. Verwijder dat soort draden. Met vriendelijke groeten, Txiki |
Citaat:
|
Citaat:
100% mee eens |
Suggesties en mededelingen lijkt me een geschikte plaats om het afval in te dumpen :-)
|
Citaat:
Heel juist gezegd ik heb hier al speciaal een draad voor geopend met de vraag of eerder de verzuchting of het niet beter zou zijn gewoon een subforum "vuilbak" of "mesthoop" te lanceren, en alle idiote topics daar te deponeren doch er werd geen gehoor aan gegeven. Erger nog ik denk dat deze topic uiteindelijk dan nog werd gesloten ook. Indien zo'n forumonderdeel zou bestaan, dan denk ik dat potentieele flauwedraadopstarters wat beter zullen nadenken eer ze een onnozele draad opstarten, omdat ze risico lopen dat hun draad in de mesthoopsubforum zou kunnen terechtkomen en wie wilt nu in de mesthoopsubforum terechtkomen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|/dev/null
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bullshit !!!
k&k is dé vuilbak van p.be !!!! and proud to be so !!! :cheer: k&k vuilbak :cheer: |
Gezien dit weer afzakt naar gescheld stel ik voor deze thread af te voeren naar K&K want in een vuilbak mag al eens wat meer gescholden worden.
(door de threadopener, wel te verstaan) |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=4VqY6hLosCo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be