![]() |
De 'rode' zender doet het weer..
Is jullie het nog niet opgevallen.
Bij de SP-a geeft men het verlies niet in cijfers aan. Toeval, of om de eigen pijn niet tentoon stellen. ;-) |
CD&V ook niet
denk omdat die vorige verkiezingen in een kartel zaten |
met alle respect: spirit was toen al niet een partij de naam waardig: spa mag dus perfect afgerekend worden obv vorig resultaat;
|
Citaat:
Maar Spirit stelde inderdaad niks voor, wat mij betreft mogen er gerust cijfertjes bij. |
Het is nu niet dat de sp-a in de voorlopige uitslagen al kletsen heeft gekregen, he. Soms status quo, soms een paar procent eraf, soms een paar procent erbij. Dat is trouwens niets nieuws, bij elke verkiezing laat men de cijfers achterwege als de vergelijkingsbasis een coalitie was, ook als het een coalitie met een kleine partij betreft. Om daar nu een complot in te zien van de 'rode' vrt ...
|
Het valt me op dat ze uiterst mild zijn voor de CD&V.
|
Fail!
|
T'is duidelijk een complot.
|
Spirit, bestaat dat in feite nog en waar is de Geert dan naartoe?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar telkens met veel leedvermaak er aan toevoegen het het VB minder stemmen haalt (in de NVA kunnen ze niet meteen in een cordon gegooid worden nietwaar, dus héél goed dat veel VBers, al was het maar eventjes, op de NVA hebben gestemd!) maar de halveringen van het CDV hier en daar, geen woord over. En leve de SPA: straks een Waalse premier, nog meer vreemdelingen en nog meer doppers! Driewerf hoera! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat wist ik zelfs niet eens meer lol
dacht dat SLP (dat was het toch??) opgehouden was met bestaan... |
Is wat Pascal Platel daarnet deed niet illegaal?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be