![]() |
Hoeveel voorkeurstemmen haalt Bart De Wever?
Nu de trend uit de peilingen waarheid lijkt te worden en n-va op grote winst afstevent, kan men zich afvragen hoeveel voorkeurstemmen Bart De Wever zal halen als lijsttrekker van n-va voor de Senaat.
Is het mogelijk om de 800.000 voorkeurstemmen van Yves Leterme te evenaren? Of zal hij de absolute recordhouder worden en de 983.000 voorkeurstemmen van Leo Tindemans bij de Europese verkiezingen evenaren? |
Citaat:
|
rond de een miljoen. Iets minder iets meer... heb >miljoen aangegeven omdat het tindemansgetal er niet tussenstaat.
|
Ik vermoed iets tussen de 500.000 en 800.000
|
Citaat:
|
Ik vind wel opvallend hoe gigantisch het gat is tussen Dewever en al de rest op de lijst van NVA.
http://resultats.rtbf.be/fr/sen/pref...C12025_41.html |
800.000 tot 1 miljoen. Allemaal mooi, maar Leterme heeft getoond dat het tij snel kan keren. BDW zal moeten oppassen dat de tsjeven, sossen en Walen hem geen loer(en) draaien.
|
Citaat:
:-P :lol: :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20% Stemmen geteld, 109 000 voorkeurstemmen.
Helaas ;-) |
Hij zit voorlopig aan 550.000 voorkeurstemmen. Het begint toch al indrukwekkend te worden.
|
Citaat:
benieuwd wie de broodjesdrager in hun fractie zal zijn. |
Citaat:
|
Vinger gleed uit. Ik bedoel tussen 500k en 800k.
|
Citaat:
|
Citaat:
hij stond al op 450 000 toen de helft geteld was, als dat zich doorzet dat is die score binnen bereik. |
Momenteel 725241 voorkeurstemmen volgens deredactie.be. Geen idee hoe volledig die uitslag is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be