![]() |
N-VA pakt uit met "Europese vlag"
Is het jullie ook opgevallen, in de 'feestzaal' van N-VA staat als achtergrond op het podium de Europese vlag, en niet de Vlaamse.
|
Wel met een kleine Vlaamse leeuw!!
|
Citaat:
daar willen ze naartoe. |
Citaat:
|
Ze zijn niet stom bij de NVA
|
Citaat:
|
Citaat:
voor alberrrrt frrrrere |
Citaat:
of gaan we leeuwenvlaggen fretten om te overleven ? |
Tot nu toe is de NV-A tactisch fantastisch aan het spelen. Ze weten zelf dat ze met een zaal vol leeuwenvlaggen de Franstaligen in het harnas zouden jagen.
|
Citaat:
|
Geen zorgen, ze hebben er een deel Vlaamse vlaggen bijgehaald. Ze hebben er wel geen overdreven veel.
|
Citaat:
Evenzo zullen die met of zonder leeuwenvlaggen hun harnas aantrekken als men de splitsing van sz komt vragen. Trouwens, waarom zouden we ons moeten schamen om ons nationale symbool? De Franstaligen zouden daar beter mee leren leven, het is immers bij meerderheid erkent en verkozen door de Vlamingen. |
Citaat:
Azo, en wat is geen overdreven veel? Dat ze ze maar laten wapperen, deze uitslag is een Vlaams signaal en moet ook alzo begrepen worden. |
Ik zag een 6-tal grote, een deel kleinere (kon ik niet tellen) en een Europese vlag. We moeten ons niet schamen, begrijp me niet verkeerd, maar als iedereen daar een leeuwenvlag vasthield dan jaag je de Franstaligen in het harnas. Nog meer dan nu al het geval is anyway.
|
Citaat:
|
Bart heeft gewonnen, maar toonde zich tegelijk nederig door te stellen dat 70% van de vlamingen niet voor nv.a heeft gekozen.
Hij sprak mooie woorden. Nu zien of hij ze meent. Proficiat Bart, Chapeau ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be