![]() |
Begrijpe wie begrijpe kan...
Van Vlaanderen snap ik één en ander...
Van wallonië helemaal niets ! Hoe kan het dat meeste corrupte politieke partij van Wallonië zo een grote overwinning kan behalen ? Waar gaat men de geloofwaardigheid halen ? Door Elio het land te laten besturen ? Neen... ik begrijp er niet veel van... |
Citaat:
- PS doet uitgaven - Vlaanderen zorgt voor inkomsten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
PS haalt 10 % van de stemmen in België, NVA 20 % van de stemmen in België; beide hebben 25 zetels in het parlement (met de helft van de stemmen geteld)
|
ik zei het nog gisteren met de sossen niks dan last
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap er ook almaar minder en minder van wat er in Wallonië gaande is.
Wel krijgt de MR ook klappen, nu verliezen ze een dikke 4 procent. Wel houden ze nog ruimschoots 20 zetels over en blijven ze in Wallonië ruimshoots afgescheiden op nummer 2. (ter vgln het Vlaams Belang haalt met ruim 42000 stemmen meer nog 13 zetels, om maar even nog eens het fundamenteel ondemocratische van België aan te halen waar er niets zoiets bestaat als 'belgen' die op de koop toe gelijk voor de wet zouden zijn) http://www.lalibre.be/elections/?startEntity=00000_R_CK Dit wil zeggen dat er vanuit het zuiden rekening moet gehouden worden met MR (INCLUSIEF MAINGAIN) en de over-corrupte PS. |
Citaat:
|
Citaat:
In het zuiden zul je op menig markt en plein dan ook in de komende weken een grote 'oef' horen dat er geen V-front van 50plus zal zijn en de PS sterk genoeg is om te counteren waar nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
:roll: Denk eens na zeg. |
Wallonie heeft meer professionele steuntrekkers en ambtenaren. Zijn er daarnaast niet meer Franstalige allochtonen? Reken dat zootje bij mekaar en je komt aan een hoge score voor de PS.
|
Citaat:
Trouwens, de aangever ervan Was Jean Marie DD. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be