![]() |
Daerden opnieuw dronken
http://www.nieuwsblad.be/article/det...subsection=181
De zatlap zal waarschijnlijk opnieuw onze pensioenen mogen beheren. In Wallonië kiezen ze steevast voor de minst geschikte politici. Di Rupo zal er waarschijnlijk weer geen graten in zien. Mais non, il n'a pas été bu, uniquement un peu de plaisir |
Ik heb die nog nooit nuchter gezien dus je moet je titel aanpassen in:
Daerden nog steeds dronken Het is inderdaad een triestig schouwspel. We blijven die Waalse last maar meeslepen :cry: |
Op een overwinningsfeest kan ik het hem nog vergeven...betekent niet dat ik hem op de dienst pensioenen wil zien :S. Ik hoop Reynders evenmin op financiën te zien, hopelijk rekent de clan Michel met hem af.
|
:rofl: En die Walen blijven er op stemmen he
|
sp-a wou een veto stellen tegen Reynders op financiën, misschien moet n-va dan maar een veto stellen tegen daerden op pensioenen?
|
Daerden kan misschien zijn specialiteit als post vragen: begroting...
|
Als ze nu eens de sociale zekerheid splitsen, en Daerden als federaal minister van Pensioenen houden, zo kan hij niets misdoen en Daerden zelf zal er wrs niet van merken.
|
Hier kan je nog een van zijn optredens bekijken:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...10994/1.797300 Waarom solliciteert hij niet om mister Bean op te volgen? Hij zou veel succes hebben. |
een reden te meer om de werklozen te bashen
|
Citaat:
|
Raar. Als Bart de Wever en NVA gaan winnen, dan is er paniek in de geldwereld, maar dat die zatlap in een regering zit, vind blijkbaar iedereen normaal
|
Citaat:
Trouwens, Bart had later op de avond ook een glaasje op, dat was duidelijk te zien. Niets mis mee. |
Citaat:
Tevreden nu ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of je moet je zelf diep in het glas zitten |
Vooral de lach van Onkelinx spreekt boekdelen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be