![]() |
Lijst Dedecker : nakende implosie ?
Wat denken jullie ?
Nu Jean-Marie opgestapt is als voorzitter, wat zal er gebeuren ? Mijn vermoeden is dat er nu heel wat binnen LDD naar N-VA zullen zitten lonken, en dat de overloop zal beginnen. Jean-Marie zelf zal het moeilijk hebben, want N-VA heeft hem in feite niet nodig om stemmen te halen. Jürgen Verstrepen, professioneel nestbevuiler, daar zal niemand op zitten wachten. |
Citaat:
|
Persoonlijk geloof ik in een kartel/overname door NVA.
|
Allemaal dekking zoeken, LDD gaat ontploffen. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tut De Baetselier is er zelfs niet in geslaagd om haar zetel in Senaat te krijgen en gaat bijgevolg in een depressie vervallen ( hoe moet ze nu haar vakanties gaan betalen? ) Dedecker gaat naar mijn mening low profile verder boeren, want hij heeft toch een pree als kamerlid voor de volgende legislatuur. En dat gaat hij niet zomaar weggeven, maar veel geblaf zal er niet meer bij horen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bouckaert zit al maanden te lonken naar de OpenVLD, dus daar zie ik een paar LDD-ers naar vertrekken. Ook N-VA zal aantrekkelijk zijn voor een paar mindere goden, maar ironisch genoeg is LDD nu meer dan ooit een eenmanspartij.
|
moooomentje allemaal...
In de drie vertegenwoordigende organen waar LDD KAN in zitten,Europees,Federaal en Regionaal heeft LDD nog altijd minstens 1 zetel. Het probleem van LDD is dus niet dat ze "dood" zijn,het probleem is dat ze niet echt "opgestart" raken....Daarvoor moet je uiteraard thema's en geloofwaardigheid vinden.Dat doe je niet met het aantrekken van tafelspringers,egotrippers en reizigers zonder bagage....dat is duidelijk... De situatie is zeer slecht....maar berichten over de begrafenis van LDD zijn nogal overdreven.... Ik herinner nogmaals aan een formatie waarvan de naam me nu even ontschiet die met 1 zeteltje op 1 plaats heel zielig moest beginnen,zijn thema's uitleggen,zijn geloofwaardigheid winnen en nu de grootste formatie van Vlaanderen is en kan wegen op gans Belgie... Het kan dus nog :? |
LDD gaat zich hopelijk opnieuw organiseren want ik voorspel een grote overwinning voor hun bij de volgende verkiezingen (een tegenreactie op de ramp veroorzaakt door de PS regering).
|
Is er bij het Vb geen westvlaams vacuum gevallen bij het verdwijnen van Van Hecke?
quid? |
Citaat:
LDD heeft nooit een ideologie nagestreefd. Het ging van flitspalen en snelheidslimieten op de snelweg via doping bij fietsers verkregen door anonieme klokkenluiders naar een incoherent verhaal over de politieke klasse. Bovendien hadden de bekendste LDD'ers allen verschillende meningen over economie, buitenlands beleid, binnenlandse aangelegenheden, etc... Zo maak je nooit een kans. LDD is dood, u mag ze begraven, er komt geen heropstanding. . |
Citaat:
- VLD met De Croo die premier zal worden - MR die terug de grootste wordt en FDF heeft laten vallen en een deftige voorzitter zal hebben. - NVA die wel wat minder zal scoren dan vandaag, maar toch nog in de regering zal kunnen betrokken worden. - LDD die de kiesdrempel opnieuw zal halen. - En denoods nog de CD&V er bij die wel zullen mee gaan. |
Citaat:
Ik vond JM de enige met degelijke en eerlijke commentaar bij het laatste debat van de partijvoorzitters. Besien krijgt de pipo neus en Bruno Valkeniers de Blunderprijs. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be