![]() |
Reynders stapt op!
bron: http://www.hln.be/hln/nl/1274/Verkie...stapt-op.dhtml
amai, dat had ik toch niet verwacht. ben eens benieuwd of dit gevolgen gaat hebben voor Maingain. |
Citaat:
|
Verdorie, nog niet zeker als minister van Financiën...
Maingain had beter opgestapt bij de MR met zijn FDF. |
Citaat:
|
Ging Milquet ook geen stap terugzetten ten voordele van Lutgen? Zou er dan toch sprake zijn van vernieuwing beneden Samber en Maas?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voorzie dat offer zelfs zeer snel, zelfs nog tijdens de regeringsonderhandelingen. |
Op, de regionale zender was er deze namiddag een analyse waarbij Leterme toch uitdrukkelijk naar voren werd geschoven als Minister van financiën . (indien N-VA met CD&V zou samengaan dus)
|
Wie maakt de meeste kans om de nieuwe te worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed nieuws
|
Citaat:
Ze waren in 2008 beter ook opgestapt. Nu zitten ze met de onlijmbare brokken. |
Citaat:
|
Milquet moet toch echt wel een stap opzijzetten, maar of ze dat wel wil , is een ander paar mouwen!!
Zo'n harde tante, ik heb ze gisteren wat in het oog gehouden tijdens het kopstukkendebat op RTBF, de nijdigheid druipt van haar gezicht. Ze spuwde bijna direct haar gal uit van bij het begin en daarna zat ze ofwel ijskoud te staren of hield zich bezig met haar minipc of wat ze ook voor haar had liggen. Ze hoorde er precies niet meer bij ! |
Citaat:
Grappig dat zowel milquet als reynders dit nu veranderd hebben naar "na de regeringsvorming" Het blijft dus met madam non en reynders ijn zijn pitbll maingain |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be