![]() |
NVA en de extra centen.
Door de verkiezingen krijgt N-VA in Kamer en Senaat samen 63 personeelsleden
bij en stijgt de overheidsdotatie van de partij met 4,6 miljoen euro. Eigenlijk een obsceen bedrag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik het goed heb, zit het grondwetsartikel dat dat eventueel mogelijk zou maken niet in "het lijstje". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Sorry dat ik dit weer steeds benadruk) Het klopt wel als een bus wat je zegt. |
Citaat:
c |
De senaat en de provincies afschaffen. Iedereen lult erover. Niemand doet er ooit iets aan.
Ik reken er zelfs niet meer op. |
Citaat:
Hoeveel was het weer? De echtgenoot van mijn oudere buurvrouw kon meer dan 200 euro inleveren na het overlijden van haar man. Dat is inderdaad een overlevingspensioen (tje) geworden. |
Citaat:
Dat is: 7.000.000.000 euro ; Terwijl u zaagt over ___ 4.600.000 euro. Ik zie hier obsceniteiten... maar niet in de partijdotaties |
Citaat:
'eventueel' ooit op de agenda komen. Ik probeer objectief te blijven en daarom moet ik jou gelijk geven;) En voor 4.600.000 euro wil ik ook wel eens per jaar in vrouwenkleren met een groene appel in mijn hand op een podium staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen verplichten een leningske te pakken... de midden & hoge klasse al wat meer dan de rest :roll: |
Citaat:
Niemand schijnt het te willen beseffen wat die dokters en ziekenhuizen kosten. De gewone mens betaalt zich rot aan ziekteverzekeringen, hospitalisatie een extra jaarlijkse premie voor de zorg, veel te dure medicatie en noem maar op. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be