Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Neem geen internet bij 'VOO' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140551)

ShoshannaKimberley 15 juni 2010 14:35

Neem geen internet bij 'VOO'

ik heb alleen maar ellende gehad met dat bedrijf.

1) door een vergissing van mij in de communicatie van de betaling, werd mijn betaling niet in rekening genomen en werd zonder enige verwittiging mijn internet verbinding afgesloten. Ik heb voor mijn werk thuis internet nodig.

2) toen ik belde en vroeg om hem weer in werking te stellen, vroeg men me een betaling van 100€, administratieve kosten en heraansluitingskosten!

3) toen ik mijn modem terugbracht werd me de terugbetaling van 75€ voor de garantie beloofd. Prima. Behalve dat ik 10€ ontving en géén 75€. Zojuist gebeld: AFSLUITINGSKOSTEN = 60€ !!

Ik schreef een brief met dreiging deze zaak aan te kaarten bij Test Aankoop en verzoek om uitleg: géén antwoord.

8O8O

VOO = maffiapraktijken.

NOOIT nemen. Erger dan Belgacom. :cry:

Denken die bedrijven echt dat ze op lange termijn winst maken op die manier?

Derk de Tweede 15 juni 2010 14:49

Neem dan ook orange.nl 8-)

giserke 15 juni 2010 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley (Bericht 4821168)

1) door een vergissing van mij in de communicatie van de betaling, werd mijn betaling niet in rekening genomen en werd zonder enige verwittiging mijn internet verbinding afgesloten. Ik heb voor mijn werk thuis internet nodig.

2) toen ik belde en vroeg om hem weer in werking te stellen, vroeg men me een betaling van 100€, administratieve kosten en heraansluitingskosten!

3) toen ik mijn modem terugbracht werd me de terugbetaling van 75€ voor de garantie beloofd. Prima. Behalve dat ik 10€ ontving en géén 75€. Zojuist gebeld: AFSLUITINGSKOSTEN = 60€ !!

Ik schreef een brief met dreiging deze zaak aan te kaarten bij Test Aankoop en verzoek om uitleg: géén antwoord.

8O8O

VOO = maffiapraktijken.

Lijkt me een beetje op Dommel. je moet hiervoor de ombudsdienst voor telecommunicatie inschakelen.

ShoshannaKimberley 15 juni 2010 14:55

Derk: graag en met plezier. Waren er in België maar goed functionerende bedrijven :(

Giserke: het dametje van de klantendienst aldaar was zoooo triest, ik had erg met haar te doen. Ik vertelde haar dat VOO keer op keer in de fout ging en niet de moeite nam te communiceren - dat moet allemaal op het dak van zo'n telefoonmeisje terecht komen.
Verschrikkelijk. Zoals bij France Télécom, waar ze allemaal zelfmoord zijn gaan plegen.

En Dommel? Wat is? In slaap dommelen? Bedankt voor de ombudsdienst. VOO maakt er echt een zooitje van. Die leiperd van de "technische dienst" bij wie ik mijn modem terugbracht, bleek ook zomaar wat te vertellen toen hij zei dat ik 75€ zou terugkrijgen.

Bij Belgacom communiceren ze ten minste nog.

Cdude 15 juni 2010 15:08

Citaat:

8O8O

VOO = maffiapraktijken.

WTF is VOO? 8O

Nog NOOIT last gehad met EDP...echt NOOIT !!!
Belgacum daarentegen:twisted::twisted::twisted:

Contract lezen, in gebreke stellen en dossier openen bij ombudsman communicatie.

Euhm : 75 - 60 = 10 8O

Vlaanderen Boven 15 juni 2010 15:16

Belgacom heeft onlangs zijn downloadlimiet 'afgeschaft' (lees: voor tien € extra is er geen downloadlimiet ongeacht de formule). Hopelijk volgt Telenet deze zomer nog. Ik begin die godverdomse kutdownloadlimiet danig beu te worden. De vrije stroom van informatie in Vlaanderen wordt gewoon beknot door die kortzichtige gierigaards. Schandalig.

ShoshannaKimberley 15 juni 2010 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4821253)
WTF is VOO? 8O

Nog NOOIT last gehad met EDP...echt NOOIT !!!
Belgacum daarentegen:twisted::twisted::twisted:

Contract lezen, in gebreke stellen en dossier openen bij ombudsman communicatie.

Euhm : 75 - 60 = 10 8O

VOO is het bedrijf voor de kabeltv in Brussel.
Ik dacht: handig, 2 diensten bij zelfde bedrijf.
Misschien ook goedkoper (NIET dus).

En ja de berekeningen zijn ook totaal nuts: ik kreeg sinds mijn afsluiting DRIE kredietnota's "in mijn voordeel" van in totaal zo'n 75 €, en geen idéé waar die mee overinkwamen. Er stonden geen details bij die begrijpbaar waren. En kortom: ze hebben me geld afgenomen ipv teruggestort.

En de vent van de "technische dienst" was dronken en depressief.

ShoshannaKimberley 15 juni 2010 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4821271)
Belgacom heeft onlangs zijn downloadlimiet 'afgeschaft' (lees: voor tien € extra is er geen downloadlimiet ongeacht de formule). Hopelijk volgt Telenet deze zomer nog. Ik begin die godverdomse kutdownloadlimiet danig beu te worden. De vrije stroom van informatie in Vlaanderen wordt gewoon beknot door die kortzichtige gierigaards. Schandalig.

En hoeveel betaalt een mens dan voor een maand internet? ADSL of wifi?

En ja bij VOO had ik "petit peu" = voor 20€/maand kon ik internetten (ik download toch praktisch niet) en wat daar bovenop kwam werd extra aangerekend. Resultaat: mijn rekening van "20€" was altijd 31€ (en nog steeds NOOIT downloaden).

Nogmaals: ik heb te doen met die jonge mensen op die "klantendienst" die al die crap te verhapstukken krijgen.

fox 15 juni 2010 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4821271)

Wat voor informatie heb jij wel nodig op een maand dat je niet toekomt met 50 gig?

Cdude 15 juni 2010 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley (Bericht 4821275)
VOO is het bedrijf voor de kabeltv in Brussel.
Ik dacht: handig, 2 diensten bij zelfde bedrijf.
Misschien ook goedkoper (NIET dus).

En ja de berekeningen zijn ook totaal nuts: ik kreeg sinds mijn afsluiting DRIE kredietnota's "in mijn voordeel" van in totaal zo'n 75 €, en geen idéé waar die mee overinkwamen. Er stonden geen details bij die begrijpbaar waren. En kortom: ze hebben me geld afgenomen ipv teruggestort.

En de vent van de "technische dienst" was dronken en depressief.

Kopiekes pakken , events/kosten noteren en dossierke binnensteken.

Cdude 15 juni 2010 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4821331)
Wat voor informatie heb jij wel nodig op een maand dat je niet toekomt met 50 gig?

Uit welk hol kom jij gekropen? 8O

Een fatsoenlijke BR-rip is 10GB + radio via stream. (kinkFM rules)
Gelukkig speel ik geen spelletjes en kom ik toe met +-300GB per maand8-)

+5jaar UNLIMITED voor 39€ aan 24Mbps

ShoshannaKimberley 15 juni 2010 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4821378)
Kopiekes pakken , events/kosten noteren en dossierke binnensteken.

Bedankt. Het kost moed want ze weten nooit van iets.

Het ergste, en dat kan ik amper bewijzen, is dat ik die dag een klus moest doen voor een klant met gebruik van internet, en dat is in het water gevallen. Ben die klant kwijt, die was erg teleurgesteld.

Cdude 15 juni 2010 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley (Bericht 4821410)
Bedankt. Het kost moed want ze weten nooit van iets.

Het ergste, en dat kan ik amper bewijzen, is dat ik die dag een klus moest doen voor een klant met gebruik van internet, en dat is in het water gevallen. Ben die klant kwijt, die was erg teleurgesteld.

Waar woon je?
Je kan al op verschillende plaatsten gratis netten. (hoe doe je het trouwens nu?)
Macdo, Quick, station, ...

http://www.wirelessantwerpen.be/
http://www.brusselblogt.be/nuttige-i...-wifi-hotspots

Jeronimo 15 juni 2010 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4821553)
Waar woon je?
Je kan al op verschillende plaatsten gratis netten. (hoe doe je het trouwens nu?)

Als je een laptop hebt uiteraard. ;-)

Cdude 15 juni 2010 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 4821558)
Als je een laptop hebt uiteraard. ;-)

Ik heb de eer u mede te delen dat u werd aanvaard voor de UNIF.

http://bleeding-obvious.co.uk/index.php

bgf324 15 juni 2010 18:41

Citaat:

8O8O

VOO = maffiapraktijken.

Nog nooit van gehoord eigenlijk :?

ShoshannaKimberley 15 juni 2010 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4821553)
Waar woon je?

;-) dat is wel te gek. Bedankt, Cdu!

(Ik heb het geluk dat er een hotspot recht over mijn huis woont. Ik zou gek zijn om ervoor te betalen!)

Cdude 15 juni 2010 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley (Bericht 4821962)
;-) dat is wel te gek. Bedankt, Cdu!

(Ik heb het geluk dat er een hotspot recht over mijn huis woont. Ik zou gek zijn om ervoor te betalen!)

A :n00b: after all :-P

ShoshannaKimberley 15 juni 2010 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4821966)
A :n00b: after all :-P

NOT ! :twisted:

Txiki 15 juni 2010 20:47

Wie is VOO?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be