![]() |
Nieuwe voorzitter voor Vlaams Belang gevraagd.
Ik vond Bruno Valckeniers ronduit zwak gisteren op het laatste debat. Dedecker met slechts één zetel domineerde bijna het debat. Valckeniers stond erbij en keek ernaar. Wil de partij werken aan zijn heropbouw dan zal er toch een nieuwe voorzitter gezocht moeten worden die de boodschap van de partij beter kan verkopen.
Waar zat Gerolf Annemans eigenlijk in de campagne ???? |
Volledig mee eens. Ik heb veel respect voor Valkeniers, maar ik denk dat hij als backbencher meer waard is dan als partijvoorzitter.
Mensen als Annemans en Dewinter hebben meer charisma en een profiel dat bij een partij als het VB past. Zij hebben ook meer debattalent. Als je Valkeniers in een debat niet aan het woord laat zegt hij niets, hij onderbreekt nooit en neemt zelden spontaan het woord. Voor een vertegenwoordiger van een partij is dat geen goede kwaliteit. |
Je ziet dat ook aan Valckeniers, die mens ziet er niet echt content uit met zijn functie.
Ook vind ik dat men Frank Vanhecke voor de keuze moet stellen: ofwel Morel ofwel moet hij de partij verlaten. Morel moet er zowieso uit. Dat is noodzakelijk wil die partij overleven. |
Dat hele Vlaams BLang is gewoon een beschutte werkplaats, om een paar zwarte families aan wat reguliere inkomsten te helpen. Welke mens met gezonde ambitie wil dat leiden ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de huidige voorzitter helemaal niet sterk, zeker niet in debat.
Daarbovenop spreekt hij enorm algemeen nederlands met een extreme articulatie waar ik mij mateloos aan stoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alexandra Colen is waarschijnlijk al aan het pakken, trouwens :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp niet dat de heilige Drievuldigheid dat mens toelaat als splijtzwam. |
Citaat:
Waarom zeggen ze dat eigenlijk? |
Citaat:
|
Ik ben het met Max eens.
Bruno is een schat van een voorzitter maar is niet geschikt om in een debat waar VB deelnemers sowieso geframed worden deel te nemen. Ik heb een ideetje: Bart Laeremans is niet verkozen. Waarom hem niet voorzitter maken en Bruno ondervoorzitter. Zo kan Bart debatten waarnemen en Bruno zijn werk als voorzitter/verruimer verderzetten. bovendien komt Bart niet uit Antwerpen. |
Citaat:
Wat denk je van Sandra Colen als voorzitster? :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be