Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Nieuwe voorzitter voor Vlaams Belang gevraagd. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140574)

Max van Dietschland 15 juni 2010 19:02

Nieuwe voorzitter voor Vlaams Belang gevraagd.

Ik vond Bruno Valckeniers ronduit zwak gisteren op het laatste debat. Dedecker met slechts één zetel domineerde bijna het debat. Valckeniers stond erbij en keek ernaar. Wil de partij werken aan zijn heropbouw dan zal er toch een nieuwe voorzitter gezocht moeten worden die de boodschap van de partij beter kan verkopen.

Waar zat Gerolf Annemans eigenlijk in de campagne ????

Schuppezot 15 juni 2010 19:05

Volledig mee eens. Ik heb veel respect voor Valkeniers, maar ik denk dat hij als backbencher meer waard is dan als partijvoorzitter.

Mensen als Annemans en Dewinter hebben meer charisma en een profiel dat bij een partij als het VB past. Zij hebben ook meer debattalent.

Als je Valkeniers in een debat niet aan het woord laat zegt hij niets, hij onderbreekt nooit en neemt zelden spontaan het woord. Voor een vertegenwoordiger van een partij is dat geen goede kwaliteit.

Max van Dietschland 15 juni 2010 19:07

Je ziet dat ook aan Valckeniers, die mens ziet er niet echt content uit met zijn functie.

Ook vind ik dat men Frank Vanhecke voor de keuze moet stellen: ofwel Morel ofwel moet hij de partij verlaten. Morel moet er zowieso uit. Dat is noodzakelijk wil die partij overleven.

nihao 15 juni 2010 19:10

Dat hele Vlaams BLang is gewoon een beschutte werkplaats, om een paar zwarte families aan wat reguliere inkomsten te helpen. Welke mens met gezonde ambitie wil dat leiden ?

Schuppezot 15 juni 2010 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 4821719)
Je ziet dat ook aan Valckeniers, die mens ziet er niet echt content uit met zijn functie.

Ook vind ik dat men Frank Vanhecke voor de keuze moet stellen: ofwel Morel ofwel moet hij de partij verlaten. Morel moet er zowieso uit. Dat is noodzakelijk wil die partij overleven.

Waarom? Het viel mij op dat Morel meer media-aandacht kreeg dan andere VB'ers. Hoewel ik het betreur dat dat voor andere VB'ers niet zo is, denk ik dat zulks allerminst een negatieve zaak is voor het VB. Mensen als Morel trekken gematigdere kiezers aan...

Scherven A. Mok 15 juni 2010 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 4821711)

Bij al zijn vriendjes die onder de noemer eigen volk eerst hun bedrijfjes delokaliseren zeker.

bgf324 15 juni 2010 19:52

Citaat:

Ik vond Bruno Valckeniers ronduit zwak gisteren op het laatste debat. Dedecker met slechts één zetel domineerde bijna het debat. Valckeniers stond erbij en keek ernaar. Wil de partij werken aan zijn heropbouw dan zal er toch een nieuwe voorzitter gezocht moeten worden die de boodschap van de partij beter kan verkopen.

Dat De Winter maar terug voorzitter wordt. :-)

Firestone 15 juni 2010 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4821823)

Wanneer was Dewinter dan voorzitter? :?

bgf324 15 juni 2010 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4821876)
Wanneer was Dewinter dan voorzitter? :?

Ik weet het niet. Voor mijn tijd misschien? Die partij doet me niets.

abou Anis 15 juni 2010 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4821823)

Die gaat waarschijnlijk emigreren naar Namibië. Als hij een man van zijn woord is tenminste.

plakker 15 juni 2010 21:40

Ik vind de huidige voorzitter helemaal niet sterk, zeker niet in debat.
Daarbovenop spreekt hij enorm algemeen nederlands met een extreme articulatie waar ik mij mateloos aan stoor.

bgf324 15 juni 2010 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4822135)
Die gaat waarschijnlijk emigreren naar Namibië. Als hij een man van zijn woord is tenminste.

Hoeda? :-D

Julianus 15 juni 2010 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4822147)

http://www.facebook.com/home.php?#!/...0178261&ref=ts

abou Anis 15 juni 2010 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4822147)

Heeft een tijdje geleden getwittert dat hij dat zou doen als Di Rupo premier wordt.

Alexandra Colen is waarschijnlijk al aan het pakken, trouwens :twisted:

suqar_7loe 15 juni 2010 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4822207)
Heeft een tijdje geleden getwittert dat hij dat zou doen als Di Rupo premier wordt.

Hopelijk houdt hij zich aan die belofte! Das dan ene minder.

giserke 15 juni 2010 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schuppezot (Bericht 4821732)
Waarom? Het viel mij op dat Morel meer media-aandacht kreeg dan andere VB'ers. Hoewel ik het betreur dat dat voor andere VB'ers niet zo is, denk ik dat zulks allerminst een negatieve zaak is voor het VB. Mensen als Morel trekken gematigdere kiezers aan...

Mensen als Morel trekken vooral vliegen aan.
Ik begrijp niet dat de heilige Drievuldigheid dat mens toelaat als splijtzwam.

bgf324 15 juni 2010 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4822207)

Zalig :-D

Waarom zeggen ze dat eigenlijk?

abou Anis 15 juni 2010 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4822220)
Zalig :-D

Waarom zeggen ze dat eigenlijk?

Hoogmoed?

Fieseler 15 juni 2010 22:26

Ik ben het met Max eens.
Bruno is een schat van een voorzitter maar is niet geschikt om in een debat waar VB deelnemers sowieso geframed worden deel te nemen.

Ik heb een ideetje: Bart Laeremans is niet verkozen.

Waarom hem niet voorzitter maken en Bruno ondervoorzitter.
Zo kan Bart debatten waarnemen en Bruno zijn werk als voorzitter/verruimer verderzetten.

bovendien komt Bart niet uit Antwerpen.

Raf 15 juni 2010 22:31

Citaat:

Haar heropbouw.

Wat denk je van Sandra Colen als voorzitster? :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be