![]() |
Bart De Wever wordt informateur
De Wever zit nu bij koning Albert nadat die eerder deze namiddag Elio Di Rupo had ontvangen.
Hij zal de komende dagen uitgebreide gesprekken voeren met de verschillende partijvoorzitters om na te gaan wie bereid is om mee in een nieuwe coalitie te stappen. De Wever moet het pad effenen voor PS-voorzitter Elio Di Rupo. Als de informateur zijn opdracht succesvol kan afronden, zal de koning Di Rupo tot formateur promoveren. bron: le matain ;) |
Laten we hopen dat ze slagen, het is allesinds duidelijk dat de huidige Belgische structuren niet werken. Als het een goede staatshervorming is zou België misschien zelfs efficiënt kunnen werken. Als dat niet het geval is kunnen we beter splitsen lijkt me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ga je doen ? Loopgraven graven in Voeren ? |
Citaat:
Het zou zin hebben maar ik heb geen zin meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de duidelijkheid: voor mij moet België niet splitsen, maar het moet dan wel herstructureren. |
Citaat:
Enkel 10% van de vlamingen, de echte vlamingen dus naar eigen zeggen willen vlaanderen onafhankelijk. Nu doen ze er weer ineens alles aan om iedereen te overtuigen dat alle vlamingen, dus ook de gewone vlamingen dat wil. |
Citaat:
|
Citaat:
De gewone Vlamingen en de echte Vlamingen... Doe er nog een schepje bovenop man. :D |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
De Vlamingen gaan niet vechten voor een splitsing, maar zeker ook niet voor een behoud van België. |
Citaat:
Maar bijlange niet alle Vlamingen zijn Vlaams Nationalisten. |
Citaat:
En laat het nou net die zijn die recht hebben op zelfbeschikking. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be