![]() |
De koning heeft BDW een stuikelblok gegeven
De koning heeft BDW benoemd als informateur.
Hiermee heeft hij hem geen springplank gegeven maar een struikelblok. De eerste val is al gezet. |
Citaat:
|
de val van la belgique dan toch, hoop ik...
|
Citaat:
|
Zeg mannen ge kunt hier toch een pakske zeveren. Wat wilt ge, de verkiezingen winnen maar geen verantwoordelijkheid opnemen om een regering te vormen ?
|
Citaat:
Binnen 4 jaar lachen wij weer :belgievl::belgievl::belgievl::belgievl: |
Citaat:
Tobback verwoord het perfect in Terzake. Als Dewever en Dirupo onderling een akkoord vinden dan MOET de rest volgen of ze worden weggevaagd bij de volgende verkiezingen. Als Dirupo akkoord gaat met Dewever op het communautaire en Dewever gaat akkoord met Dirupo op het sociaal economische, dan heeft de rest niets meer te zeggen, maar dan ook werkelijk niets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff, het was tof voor zo lang het geduurd heeft, maar belgicist zijn is toch niet aan mij besteed.
|
Citaat:
Maar als iemand de verkiezingen wint, mag hij of zij die beloftes wel eens waarmaken, niet ? |
Citaat:
Ik dacht dat de eerste val was dat hij een allesbelovende peilingen kreeg, met als gevolg een verkiezingsnederlaag ? Hoe ????? Ik dacht dat de tweede val was dat men het gefikst heeft dat hij de peilingen toch nog klopte, omdat men hem dat dus eigenlijk niet gunde, maar 't zou toch wel voor ietske goed zijn ... |
Citaat:
ttz 50 prosent van zijn kiesprogramma, terwijl hij maar 30 prosent van de stemmen heeft; idem dito voor Di Pupo. |
Citaat:
|
Citaat:
Doet dat uzelf niet aan, van Maerlant. Het leven heeft enorm veel te bieden, maar het is te kort om vier jaren ervan weg te gooien aan onterechte zuurpruimerigheid. Laat de zon op uw gelaat schijnen, doe een beetje aan gezonde sport, zoek een lief, zet u ten volle in voor uw medemens en vindt aldus oprechte genoegdoening in andermans geluk, en geniet van elk moment dat u is gegeven. Als dat alles voor u in Vlaanderen onmogelijk of ondraaglijk zou lijken, verhuis dan meteen naar oorden waar u zich thuis voelt. Een lachende, gelukkige en levensblije van Maerlant : ik wens het u van harte toe ! |
Man man man, ironie en sarcasme zijn aan sommige mensen toch echt niet besteed... :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het niet logisch dat de grootste winnaar de arena betreedt en initiatieven neemt ? Of is het in vlaanderen anders dan in de rest van de democratische wereld ? |
Citaat:
|
Citaat:
Verzuurde Vlamingen die niet instaat zijn om met anderen overleg te plegen en tot oplossingen te komen..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be