![]() |
Wie zou een goede voorzitter zijn van CD&V ?
Yves Leterme had jaren gewerkt om de CVP opnieuw geloofwaardigheid te geven. Er kwam een nieuw Vlaams programma een nieuwe naam CD&V. De laatste tijd is alles gewoon verkwanseld door een kliek rond Marianne Theyssen. De CD&V is opnieuw CVP geworden en die partij gaat de dieperik in.
Daarom is er nood aan een nieuwe voorzitter. Wie zou er voor u een goede voorzitter zijn van CD&V ? |
Bart de Wever
Hij heeft zowat evenveel voorkeurstemmen als Leterme vorige keer, hij heeft evenzo een deftig deel van het cdv electoraat overgenomen, hij verdedigde het verkiezingsprogramma van de cdv uit 2007 , lang nadat die het zelf al niet meer deden. ^^ mvg. sint ignacius ps. EDIT : net gezien dat 't een poll is : ik gok Leterme, niet omdat ik denk dat die goed is, maar ik denk wel dat die 't zal worden. Zijn stropop die de nederlaag moest lijden heeft haar job gedaan, nu zal hij terugkeren. |
Wat mij betreft Yves Leterme zelf of Pol Vandendriessche, was één van de weinige CD&V'ers die in de campagne goed bezig was vond ik.
|
1 Bijlage(n)
Lambert Lwamba
|
Mark Eyskens met een zwart/gele das.
|
Kris Peeters?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hendrik Bogaert
|
Eddy Wally
|
Ons Bomma, superkatholiek, niet goed bij haar zinnen. ;-)
|
Citaat:
Er zijn maar weinig CD&V'ers waar ik sympathie voor heb nu ik erbij stil sta, zelfs bij VB en NVA zitten er meer mensen die'k ok vindt:? |
Citaat:
|
Het word misschien Steven Van Ackere? Of is die te Belgicistisch? Anders mss Vervotje?
Thijsen kan dan minister worden... |
Citaat:
Dat past gewoon niet:-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun voozitter moet een supertjeef zijn om in deze krabbenmand overeind te blijven en leiding te geven. Iemand als Herman Van Rompuy bvb. Even geduld Marianne, de job van Herman is tijdelijk en met een internationale renommé kan het niet stuk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be