![]() |
waarom heeft groen twee gezichten
één tijdens verkiezingcampagnes en één tussen verkiezingcampagnes als er verkiezingen zijn worden alle milieuthemas van stal gehaald als de verkiezingen voorbij zijn moeten die allemaal terug de plaats ruimen voor possitieve discriminatie van alles wat minderheid is holebys ,migranten en andere druggebruikers holebyhuwelijken ,regularisering van illegale migranten en legalisering van soft drugs zijn DE GROENE VERWEZELIJKINGEN in de vorige federale regering dit na een campagne die na de dioxine crissis volledig in het teken stond van gezonder leven ook nu weer krijgt het milieu veel aandacht in de campagne dus vraag ik mij af wat nu de verborgen toppreoriteit is adoptierecht voor holebykoppels mischien????? |
Inderdaad, jullie leken me op de "gemakkelijke" themas te concentreren, zoals het softdrugs thema, waarover uw partijleden heel wat gezeverd hebben tot grote ergernis van de kiezer, maar als er een beetje kritiek kwam van landbouwers op te strenge mestquota dan liet u maar begaan...
Gaat Groen! deze keer haar tanden wél laten zien? |
Ik vond ook dat er te weinig werd gedaan voor het groen. En als er voorstellen werden gedaan waren die dikwijls economisch niet haalbaar.
Nu worden in onze bossen nog altijd gerotzooit met de bomen, er worden overal maar weekendhuisjes neergeplant, op plaatsen waar vroeger bomen stonden. Ge krijgt nog altijd een hoop afval mee als ge gaat winkelen. Waarom niet verplichten iedereen gebruik te laten nemen van biologisch afbreekbare afwasmiddelen, enz. De kleine dingen waar ge onmiddelijk iets aan kunt doen werden precies altijd opzijgeschoven. |
Is deze vraag misschien een beetje te moeilijk? .............................
|
Citaat:
|
Inderdaad!
Dat is ook waar de topic over gaat die ik straks plaatste (preventiecampagne) Groen moet iets doen aan de milieuvervuiling! En dat is een énorm sterk partijpunt want het gaat echt wel grondig mis met ons milieu. En er zijn veel kleine dingen die ze kunnen verwezenlijken. Inderdaad, zoals lustige lezer zegt o.a.: verplichten van afbreekbare (af)wasmiddelen En verder vind ik ook dat er een verbod moet komen op iedere milimeter te veel aan verpakking! En verplicht van het gebruiken van regenwater om het toilet door te spoelen! (en te poetsen) (liefst met volledige terugbetaling om dit systeem aan te leggen) om te beginnen. En daarnaast vooral zorgen voor een goede preventie tegen milieuvervuiling: niet onmiddelijk verbieden van milieuvervuiling maar wijzen op alle sociaal zichtbare en de sluimerende voorlopig sociaal onzichtbare maar niet minder gevaarlijke vervuiling! Groen moet zich bezighouden met de essentie: groen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be