![]() |
Heeft Egmond Codfried gelijk? Is onze koning, Albert II van Saxen-Coburg, een neger?!
1 Bijlage(n)
Voor de mensen die het Laatste Nieuws van gisteren nog liggen hebben, de foto van De Wever en Albert II toonde veel duidelijker de vreemde donkere kleur van de hand van de koning.
Wat is er volgens U aan de hand van Zijne Majesteits hand? ![]() ![]() |
Ik heb Jazeker al een tijdje niet gesignaleerd op het forum. Toeval?
|
1 Bijlage(n)
"Toeval is een klein mirakel waarin God kiest anoniem te blijven"
|
Citaat:
|
:cheer: De Lijst :cheer:
|
Dat de vader van Albert een 'zwarte' was, is algemeen geweten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet gemakkelijk hoor in Belgie, een zwarte familie. |
Citaat:
|
De Surinamer Egmond Codfried is, zoals ik hier al meermaals wetenschappelijk heb bewezen, een valse, exotiserende naam voor een duister sujet dat naar de doodgewone oer-Belgische naam Raymond Frietkot luistert. Met deze naam behoort hij uiteraard tot de vertrouwelingen van het Hof, en zo is hij erachter gekomen dat Albert II in het donker is verwekt en daar een huidpigmentatie aan heeft overgehouden waarmee hij de authenticiteit van zijn blauw bloed, overeenkomstig de wetenschappelijke theorie van de heer Frietkot zelf, ten tonele kan voeren.
|
1 Bijlage(n)
hier eentje uit de oude stal
|
dwaze draad
|
Ik snap niet, Joséphine Fluytensuygher, wat de bedoeling van deze draad is en waar je naartoe wilt?
In elk geval, je speculatie's zijn complete nonssens! |
Citaat:
|
Citaat:
Saaie draden Lelijke en fraaie draden Maar de allerliefste draad is deze. Er zijn rustige en felle draden Langzame en snelle draden Maar de allerliefste draad is deze. Er zijn leuke draden Rare draden Brave draden Nare draden Draden net zo groot als ik en jij Er zijn jonge draden Oude draden Fitte en verkouden draden Maar de allerliefste draad is deze |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Hier is nochtans nog ene die mij toegestuurd werd uit anonieme, hooggeplaatste bron.
|
http://www.youtube.com/watch?v=nuDNfoDUNQc
Nog zwarten waarvan ge dacht dat ze "blank" waren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be