Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Welke stad verbiedt er eerst de Vuvuzela... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140756)

brother paul 21 juni 2010 06:19

Welke stad verbiedt er eerst de Vuvuzela...

Man , man, komt er een snachts om 3 uur thuis met zijn zatte konte, en zit hij daar nog eens te bazuinen op dat ding...

Gezien Janssens zo graag zichin de kijker werkte met het verbod op de Quads, kan hij toch wel ook eens denken aan een verbod op de vuvuzela ?

Marie van de koster 21 juni 2010 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4831100)
Man , man, komt er een snachts om 3 uur thuis met zijn zatte konte, en zit hij daar nog eens te bazuinen op dat ding...

Gezien Janssens zo graag zichin de kijker werkte met het verbod op de Quads, kan hij toch wel ook eens denken aan een verbod op de vuvuzela ?

:thumbsup: 't Is een afgrijselijk geluid, ze moeten het beperken tot voetbalvelden en soortgelijke omgevingen.

eno2 21 juni 2010 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 4831258)
:thumbsup: 't Is een afgrijselijk geluid, ze moeten het beperken tot voetbalvelden en soortgelijke omgevingen.

De mensen in die omgevingen laten ook d e politie erbij komen.

fox 21 juni 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 4831258)

Ik stel voor dat ze het beperken tot Afrika.

bgf324 21 juni 2010 10:48

Citaat:

Is toch zowiezo verboden? (nachtlawaai enzo)

Anna List 21 juni 2010 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4831417)
Is toch zowiezo verboden? (nachtlawaai enzo)

BP is dol op nieuwe wetten

bgf324 21 juni 2010 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4831425)
BP is dol op nieuwe wetten

BP?

Anna List 21 juni 2010 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4831436)
BP?

broer pol ?

den dinges 21 juni 2010 10:58

Citaat:

Man , man, komt er een snachts om 3 uur thuis met zijn zatte konte, en zit hij daar nog eens te bazuinen op dat ding...Gezien Janssens zo graag zichin de kijker werkte met het verbod op de Quads, kan hij toch wel ook eens denken aan een verbod op de vuvuzela ?

Als straf de vuvuzela diep in zijn gat duwen, en daarna een paar kilo bonen doen vreten. Zien of hij nog steeds graag " muziek " maakt.:-)

Cdude 21 juni 2010 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4831447)
Als straf de vuvuzela diep in zijn gat duwen, en daarna een paar kilo bonen doen vreten. Zien of hij nog steeds graag " muziek " maakt.:-)

Dan maakt hij DUBBEL zoveel lawaai. 8O

brother paul 21 juni 2010 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4831438)
broer pol ?

hij denkt aan british petroleum, je hebt dat natuurlijk met die media-aandacht voor rampen

AsGardSGO 21 juni 2010 15:29

We zitten massaal te klagen dat er teveel wetten en regelgevingen zijn en dan moet er nog eens een wet bijkomen?!!

Gewoon wat gezond verstand gebruiken, zat of niet verdoeme.
Maakt zo'n oetlul u wakker met zo'n ding vraag hem dan aub effe rekening te houden met de andere mensen. Anders ramp hem dat ding door zijn keel dan is't ook gedaan.

den dinges 21 juni 2010 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4831450)
Dan maakt hij DUBBEL zoveel lawaai. 8O

Maar dan krijgt de maker van het lawaai daarvan zelf pijn aan zijn hoofd, en slaagt hij zijn misthoorn ( = vuvuzela ) in stukken.

Sus Iratus 21 juni 2010 16:05

Gewoon wachten tot die gast met zijn teringtoeter weer wakker wordt, en dan, terwijl hij waarschijnlijk een kater van hier tot ginder heeft, en dus sowieso al extra schrikachtig is en geen geluid kan velen, eens fijn bij hem thuis een paar uur lang gaan toeteren.

eno2 21 juni 2010 17:32

Citaat:

Stad, dat weet ik niet. Maar niet aan mijn brievenbus.

eno2 21 juni 2010 17:33

Citaat:

Ik wou dat moderatie de Vuvuzela's verbood op fiorum.

Bovenbuur 21 juni 2010 18:43

Watjes. Ik vind het wel jammer dat er hier zo weinig getoeterd word...

Steve_M 21 juni 2010 19:00

Citaat:

In mijn straat heeft er ook ene een vuvuzela gekocht. Maar hij blaast er alleen op in de vooravond, dus mag ik nog niet klagen. Hoewel ...

Alboreto 21 juni 2010 19:26

Citaat:

Ik was zaterdag in Holland.

'Nuff said.

maddox 21 juni 2010 20:12

Ik moet er geen wet voor hebben die het verbied. Ik zal daar zelf wel voor zorgen.

Ik ga in de krant komen als de eerste vuvuzela moordenaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be