backfire |
22 juni 2010 09:38 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE
(Bericht 4833562)
In een wereld waar allochtonen gestraft worden. In een wereld waar de linkse opdringerige multikul het niet voor het zeggen hebben. In een vrije wereld waar iedereen zich aan de wetten dient te houden. Zou dit niet gebeuren. Ik ben daar van overtuigd. Als meisje weet ik hoe allochtonen jongens zelfs mannen zich gedragen. De maatschappij waarin wij meisjes gedwongen(door de linkse rotcultuur) moeten leven is niet leuk in antwerpen. Ook de homos hebben last in antwerpen. Maten die een vaste partner hebben durven niet meer hand in hand lopen. De rode burgemeester moet dringend vervangen worden. Want het gaat nog erger worden. Rood en groen vechten om de stemmen van de moslims. Ik krijg het koud van dat gepamper. Vaak denkt ons vriendenclubje zo van EN WIJ WAAROM GEEN BESCHERMING?????????
http://www.gva.be/blog/standpunt-ant...een-zetel.aspx
|
Je begint met de ideale doch utopische wereld te beschrijven.
Wat betreft dat gorem dat dat meisje slaat: dat heeft niets te maken met de islam. Spijtig genoeg, want dat zou een paar punten (de immense vrouwonvriendelijkheid ervan) versterken.
Het tweede deel van je uitleg beschrijft veel accurater en realistischer welke problemen we alsmaar vaker zullen tegenkomen omdat de afgelopen regeringen (wees gerust dat dat niet alleen sossen waren, hoor) zo politiek correct waren dat ze niemand durfden weigeren en die mensen nadien aan hun lot hebben overgelaten. En met aan hun lot overlaten bedoel ik niet haveloos achterlaten, want geld is er genoeg in gepompt, maar ik bedoel aan hun lot overgelaten wat betreft de duidelijke richtlijnen van hoe ze zich in onze maatschappij moeten gedragen.
Net zoals in Parijs zullen we uiteindelijk delen van Bruxelles gewoonweg moeten opgeven voor de samenleving.
|