![]() |
4 jaar dood in bewoond huis
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...jn-kamer.dhtml
Dit verhaal is terecht zeer bizar te noemen...een broer uit een gezin van 5 volwassenen vraagt om gerust gelaten te worden op zijn kamer en ligt er al 4 jaar dood zonder dat de anderen zich vragen stellen... |
je kan minstens spreken van gehoorzame familieleden.
|
Citaat:
Citaat:
Wat klopt er niet in dit verhaal. |
Daar werd ook nooit gekuist, zeker!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie dit verhaal gelooft is zalig.hahaha
|
Op zich al een rare samenstelling van het gezin ook. Broers en zussen die allemaal in het zelfde huis wonen, nog niet eens hoogbejaard. Waarschijnlijk gaat het hier om een zwakzinnige familie.
|
Familie leden die u gewoon gerust laten, ... fantastisch toch...
maar ze moeten daar inderdaad allemaal wel iets aan hunne neus hebben... |
Gelieve HLN-brol op HLN te houden. Dat is hier een discussieforum, geen roddelhoek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit gezegd zijnde, de laatste vijf berichten luiden als volgt: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Het kan best een woestijn(april)vis hoax zijn...
Wat die betalingen betreft...uit de 'rekening-in-het-rood' afleveringen bleek duidelijk dat ( tot mijn verwondering ) dat jarenlange wanbetalingen zelden leiden tot een directe actie.. Bovendien zijn doden van een jaar of meer oud geen uitzondering en had bv.een Oostenrijkse kerel jarenlang een volslagen onbekend incest gezin in zijn kelder...ik verschiet van niks meer.. |
Citaat:
Hoogstens kan uit het rijksregister blijken dat iemand na 150 jaar nog steeds in leven zou moeten zijn. |
|
Citaat:
Informeer u liever eerst...dan kom je minder lomp over.. |
De groep is echt religie-gek:
Citaat:
|
Citaat:
Begint mode te worden. Naarmate er wetenschap doorsijpelt naar de onderste lagen van geindoctrineerde reli's slaan deze tilt en geraken zodanig in de war met dit soort situ's tot gevolg. Ach, ik zie het als een tussenstadium naar Atheisme. Darwin lost dit wel op8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be