![]() |
Islamisering
Er word tegenwoordig vaak beweerd dat autochtone Belgen over X aantal jaar in de minderheid zullen zijn. Hoogst waarschijnlijk zal de dominante groep dan moslim zijn. Denken jullie dat dit het geval zal zijn? En zo ja, zullen zij dan even (on)verdraagzaam zijn als ons nu?
|
Citaat:
Vrezen doe ik wel. Multicultuur werkt niet in Europa. |
Is er enige reden om aan te nemen dat moslims immuun zouden zijn voor een fenomeen als 'ontkerkelijking' ?
|
Citaat:
Ik weet niet of dit op feiten is gebaseerd. |
3e generatie is helemaal niet extremer. Een extreem islam bestaat niet. De islam is een gematigde religie. Degenen die wat anders beweren, mogen hun 'aqida boeken nog eens raadplegen.
Het grote verschil is dat de 1e en 2e generatie hun mond ni opentrekken en met de 3e generatie pakt dat niet. 3e generatie komt op voor zn rechten. Ben jij bang? |
Citaat:
|
Citaat:
Naarmate onderwijsgraad verbetert verdwijnt religie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze generatie haat het Westen als de pest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees voor! In de naam van jouw Heer, Die heeft geschapen. Hij heeft de mens geschapen van een bloedklomp. Lees voor! En jouw Heer is de Meest Edele. Degene Die onderwezen heeft met de pen. Hij heeft de mens onderwezen wat hij niet wist. {al-‘Alaq 96:1-5} Andere vb'en: Anas, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "De Profeet Sallalahu 'alaihi wasalam heeft gezegd: Kennis vergaren is een plicht voor elke moslim.' [De uiteindelijke overlevering door Moesliem] En zeg: "O mijn Heer, doe mij toenemen in kennis." {Ta-Ha 20:114} Allah zal de gelovigen onder u en hen die kennis werd gegeven in rang verheffen. {al-Mujaadilah 58:11} |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be