Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Thread voor Graspopgaanders (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140861)

Heftruck 23 juni 2010 19:52

Thread voor Graspopgaanders

Wie onder elle mag ik daar nu eigenlijk verwachten? :-P

Demper 23 juni 2010 21:45

Geef mij maar Tomorrowland.

Ganzenbordfan 24 juni 2010 01:46

Ik! Maar dat wist ge al.

Herr Flick 24 juni 2010 06:50

Allee er gaat toch al 2 man naar graspop ;-)

Zwartengeel 24 juni 2010 07:02

Drie. ;-)

Dexterecus 24 juni 2010 07:06

Damn, kging ni gaan omdat ik een beetje moet sparen en de affiche ni zo denderend goed vond, maar nu begint da toch wel te kriebelen ze :?

BigF 24 juni 2010 07:15

Ik ga vrijdag bijna naar Graspop, telt dat ook?

Ik werk op het bedrijventerrein naast het festival...
Als jullie vrijdagnacht achter die fabriek met die grote inoxe buizen opt dak iemand buiten een sigaret zien roken en flink met zijn hoofd zien schudden, dat ben ik.
Tot vrijdag!!

Herr Flick 24 juni 2010 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4837084)
Drie. ;-)

Allee ge kunt bekanst kaarten,... ;-)

Zwartengeel 24 juni 2010 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4837170)
Allee ge kunt bekanst kaarten,... ;-)

Er zal zo weeral genoeg volk op de festivalweide rondlopen dit weekend. Altijd plezant voor wanneer je iets te eten of te drinken wil halen...

Herr Flick 24 juni 2010 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4837174)
Er zal zo weeral genoeg volk op de festivalweide rondlopen dit weekend. Altijd plezant voor wanneer je iets te eten of te drinken wil halen...

Als ge daar nen tournee general wilt geven hebt ge toch wel wa voor ?

Heftruck 24 juni 2010 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4837093)
Ik ga vrijdag bijna naar Graspop, telt dat ook?

Ik werk op het bedrijventerrein naast het festival...
Als jullie vrijdagnacht achter die fabriek met die grote inoxe buizen opt dak iemand buiten een sigaret zien roken en flink met zijn hoofd zien schudden, dat ben ik.
Tot vrijdag!!

'k Zal ne keer terugschudden dan.

Zeno! 24 juni 2010 09:01

Ah! Het politiek correcte festival! :lol:

Everytime 24 juni 2010 09:15

Voor degenen die er gaan : de lijst van de artiesten die er optreden!
http://www.graspop.be/2010/nl/bands.php?tl=nl

Zwartengeel 24 juni 2010 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 4837211)

Ik ga dit jaar weer proberen van een pint te drinken met burgemeester Kris Van Dijck. ;-)

bgf324 27 juni 2010 22:15

Hoe ist der geweest?

Wa zei Lemmy?

Eberhard Leclerc 27 juni 2010 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 4837211)

Yep.

Vrijwel alle acts Engelstalig . Cultuur in Vlaanderen zeg maar.

Maar goed, een bijeenkomst voor de wittte middenklasse, met behulp van Belgicistische sponsors (Belgacom, Jupiler, Proximus, Skynet, DeMorgen) . Dus het verhaal klopt wel zo;

Geruststellende meute.

Pølle 27 juni 2010 23:26

De idioterieën die gij hier als een volleerd autist post worden natuurlijk niét gebracht door een geruststellende meute. Ah nee, want er is ook nog dat pseudo-subversieve sausje (bling bling, ik knal je kop eraf), dat zo van de pot gerukt is dat je je afvraagt of ze 't überhaupt wel menen en het eigenlijk niet gewoon allemaal Jon Lajoie's zijn.

Eberhard Leclerc 28 juni 2010 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pølle (Bericht 4842572)
De idioterieën die gij hier als een volleerd autist post worden natuurlijk niét gebracht door een geruststellende meute. Ah nee, want er is ook nog dat pseudo-subversieve sausje (bling bling, ik knal je kop eraf), dat zo van de pot gerukt is dat je je afvraagt of ze 't überhaupt wel menen en het eigenlijk niet gewoon allemaal Jon Lajoie's zijn.

Het feit dat ik droog vaststel dat cultuur in Vlaanderen vnl in het Engels wordt beleefd mbv Belgische subsidies en sponsoren roept blijkbaar agressie bij u op.

Mooi zo.

Jazeker 28 juni 2010 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4842542)
Yep.

Maar goed, een bijeenkomst voor de wittte middenklasse, met behulp van Belgicistische sponsors (Belgacom, Jupiler, Proximus, Skynet, DeMorgen) . Dus het verhaal klopt wel zo;

Geruststellende meute.

Wat zou jouw leven leeg zijn, mocht iedereen dezelfde huidskleur hebben. :roll:

Zwartengeel 28 juni 2010 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4842542)
Yep.

Geruststellende meute.

Dat is ook zo op het Engelse Download Festival, het Duitse With Full Force of Wacken Open Air, het Sloveense Metal Camp, het Franse (het land waar ze zo trots zijn op hun eigen taal en cultuur) Hellfest... Dat heeft niets te zien met 'Vlaanderen' of de cultuurloze witte Vlaamse provinciaal maar is inherent aan de metalscene, die voor het overgrote deel uit Engelstalige acts bestaat. Of de bands nu uit Duitsland, Polen, Italië, Brazilië, Frankrijk of zelfs Japan, Dubai of Indonesië afkomstig zijn, het Engels is nu eenmaal overal ter wereld de 'lingua franca' in dit muziekgenre.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be