![]() |
Saoedi's krijgen zweepslagen omdat ze feestje bouwen
Citaat:
|
Tja, zolang "de vlag op uw profiel" het koningshuis van die schurkenstaat blijft steunen, zal daar niks veranderen... :roll:
|
Citaat:
|
Ik zie echt niet in wat die twee zaken met elkaar te maken hebben. Ik ken geen enkel
moslimland dat verdraagzamer is geworden na het weghalen van Amerikaanse of Europese steun. Kijk maar eens naar Iran. |
Iran?
Ik kijk naar de geschiedenis van Iran & zie toch wel dat HETZELFDE LAND dat het misdadig koningshuis in SA in stand houdt, daar een DICTATOR heeft geïnstalleerd. :lol: Als reactie op het Westers gezinde "alles-kan-alles-mag politiek" van de Shah, kreeg je natuurlijk een volksopstand die terugplooide op de eigen cultuur. Als de bevoking van SA nu in opstand komt, zal dat een reactie zijn tegen het te strenge godsdienstbestel... idem dito met Iran hedentendage. Maar die dingen staan nog te gebeuren natuurlijk ;-) |
Citaat:
al kunnen we natuurlijk palaveren over de soort straffen dat ze gekregen hebben. |
Citaat:
Hoeveel keer moet het eigenlijk mislopen om te beseffen dat het ALTIJD als een boemerang terug in je gezicht komt. |
Citaat:
Bron graag. |
Citaat:
Hoe weet jij dat het een sexfeest was ? |
Citaat:
Geen sexfeest = gay mannen. |
Citaat:
Antoon, je blijft keer op keer door de mand vallen met je onwetendheid. |
Als er morgen geen olie meer is in S-A dan heeft het woestijnland een bondgenoot minder.
Amerikanen en loyaliteit is een contradictio in terminis, oftewel een niet bestaande entiteit. De S-A prinsen, familieleden hoeren en snoeren in vnl Marbella, Marble Arch en nog een paar van die wansmakelijke resorts. Lekker kleuteren in de marge heet dat. In eigen land heerst de stalen dictatuur van de meest orthodoxe soort. Zweepslagen handen afhakken en onthoofdingen vormen een spektakel zoals die van Caligula in het oude Rome. Een land dat uitsluitend dit soort taferelen koestert behoort niet op deze wereld, toch is het er een onderdeel van. Vuil water stroomt mijn deur voorbij dus ook dit soort nieuwsgaring. |
Citaat:
Er zijn nog steeds mensen die wachten op een... BRON ? |
mijn bron voor mijn stelling dat het een sexfeestje moet geweest zijn... mijn eigen ervaring 8-)
|
Citaat:
|
zeur toch niet.
een groep mannen...een groep vrouwen... een feestje...in Arabië... think! |
Citaat:
|
En dan te bedenken dat Saudi-Arabië een van de trouwste bondgenoten van de VSA is.
De VSA, die zogezegd het moslimextremisme gaat bestrijden... |
Citaat:
Als de VS met haar imperialistische, globalistische klauwen geen ongewenste dictator had geïnstalleerd, was Iran nu stukken moderner geweest... |
ITT: Amerikanofielen gaan neer. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be