![]() |
Automatisch alle berichten gelezen?
Af en toe -meestal rond middernacht maar ik heb het ook al midden op de dag meegemaakt- worden alle threads van dit forum als gelezen gemarkeerd.
Gebeurt dit automatisch? Doe ik iets fout? Kan ik dit stoppen? Reeds geprobeerd: -af en toe zelf alle forums als gelezen markeren maar dit heeft het geautomatiseerde alles gelezen indicatie niet beinvloed. |
Ik heb dat inderdaad ook al zien gebeuren...
|
Omgekeerd gebeurt ook wel eens.
Dat verschillende gelezen threads, ongelezen staan. |
Scenario A:
Je logt in, leest een thread die als ongelezen staat, sluit je browser (maar logt niet uit), opent je browser opnieuw na minder dan 15 minuten, surft naar pbe: de gelezen thread staat weer als ongelezen. Scenario B: Je logt in, leest niks, sluit je browser (maar logt niet uit), opent je browser opnieuw na meer dan 15 minuten, surft naar pbe: alle threads staan als gelezen. Conclusie: software werkt een beetje vreemd. De software houdt je "laatste bezoek" bij. Als je 15 minuten niets doet op pbe (of de browser of pbe-pagina sluit), wordt dat veld gereset, anders niet. Alle threads waarin n�* dat "laatste bezoek" posts zijn bijgekomen staan op "niet gelezen", tenzij je ze in de sessie zelf gelezen hebt. Vooral Scenario B vind ik wat vervelend. Nochtans ken ik fora die eveneens op vBulletin draaien en waar dit niet voorkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
(en het is een boeiende vrouw ;-) ) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er dus iets concreets kan doen qua procedure dat dit niet meer zal voorvallen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dit een recentelijk probleem (kans dat het zal opgelost worden) of bestaat het al lang (kans dat ze geen zin hebben het op te lossen) ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be