Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wie gaat de oorlog winnen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140999)

Black Bl°c 27 juni 2010 18:26

Wie gaat de oorlog winnen?

Ik moet er alvast geen tekeningetje bij maken. De vraag is enkel wanneer het er werkelijk van komt. De pionnen worden vakkundig gezet in deze pre-oorlog fase.

Cdude 27 juni 2010 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4841974)
Ik moet er alvast geen tekeningetje bij maken. De vraag is enkel wanneer het er werkelijk van komt. De pionnen worden vakkundig gezet in deze pre-oorlog fase.

De vlamingen winnen dat hoor, niet aan twijfelen

Black Bl°c 27 juni 2010 18:32

Wat is dat voor een beest? Vlamingen?

The Common Sense 27 juni 2010 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4841990)
Wat is dat voor een beest? Vlamingen?

Ik ben ook een mens met gevoelens hoor! :-D

gehuigert 27 juni 2010 18:38

Over welke oorlog hebt ge het?

Cdude 27 juni 2010 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4842001)

Toch altijd éne die het komt verk***:roll:

Black Bl°c 27 juni 2010 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4842001)

Allez nu, Amerikaanse en Israelische oorlogsschepen die post vatten in de Perzische zee. Libanon en Syrië tot de tanden bewapend. Gas, olie en propaganda.

Net binnengelopen:

CIA director: Iran has enough uranium for 2 nuclear bombs

gehuigert 27 juni 2010 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4842003)
Toch altijd éne die het komt verk***:roll:

:? Het staat in het forum 'internationaal' maar iedereen begint hier over Vlamingen.

Ik citeer:
Internationaal In dit forum kun je discussiëren over internationale politiek (niet-Europees).
Discussies over de Europese politieke en die in de Europese lidstaten horen thuis in het subforum over Europa.

The Common Sense 27 juni 2010 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4842008)
Allez nu, Amerikaanse en Israelische oorlogsschepen die post vatten in de Perzische zee. Libanon en Syrië tot de tanden bewapend. Gas, olie en propaganda.

Net binnengelopen:

CIA director: Iran has enough uranium for 2 nuclear bombs

Zever (van de Amerikanen uiteraard, niet van jou ;-))

Cdude 27 juni 2010 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4842012)
:? Het staat in het forum 'internationaal' maar iedereen begint hier over Vlamingen.

Ik citeer:
Internationaal In dit forum kun je discussiëren over internationale politiek (niet-Europees).
Discussies over de Europese politieke en die in de Europese lidstaten horen thuis in het subforum over Europa.

Ja hoor, slaap maar rustig verder.
Het is warm , I know 8-):sleeping:8-)

Dixie 27 juni 2010 18:59

Citaat:

dubbelnick?

Black Bl°c 27 juni 2010 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense (Bericht 4842013)
Zever (van de Amerikanen uiteraard, niet van jou ;-))

Vanzelfsprekend, maar het spreekt boekdelen over de opzet. Zo was het diezelfde terroristische organisatie ook gelukt de vorige maal de wereld te bedotten adhv verdachtmakingen.

an1958 27 juni 2010 20:33

Wie gaat de oorlog winnen.

Citaat:

Over welke oorlog heb je het?
En in een oorlog zijn er nooit geen winners,maar altijd verliezers...

Black Bl°c 27 juni 2010 20:52

Post nr 7, An. Ik dacht dat het zo duidelijk zou zijn dat ik het niet moest uitleggen maar helaas heb ik me schromelijk vergist.

The Common Sense 28 juni 2010 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4842233)
Post nr 7, An. Ik dacht dat het zo duidelijk zou zijn dat ik het niet moest uitleggen maar helaas heb ik me schromelijk vergist.

Nja, een oorlog zal er niet komen hoor, tenzij de VS wil dat zelfs de grootste pro-VS'ers inzien dat ze het meest imperialistische en doortrapte regime steunen

Black Bl°c 28 juni 2010 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense (Bericht 4842647)
Nja, een oorlog zal er niet komen hoor, tenzij de VS wil dat zelfs de grootste pro-VS'ers inzien dat ze het meest imperialistische en doortrapte regime steunen

Alsof die dat nu nog niet zouden weten. Het zal alleen wat moeilijker zijn om steun te krijgen. Maar wie gaat het tegen de VS opnemen after all?

The Common Sense 28 juni 2010 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4842650)
Alsof die dat nu nog niet zouden weten. Het zal alleen wat moeilijker zijn om steun te krijgen. Maar wie gaat het tegen de VS opnemen after all?

Nu niemand, maar op langere termijn zullen de angsthazen van de wereld echter doen alsof ze de VS nooit gesteund hebben (zoals Europa)

an1958 28 juni 2010 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c (Bericht 4842233)

Na post 7 is alles duidelijk.Dacht dat het over nog een andere oorlog ging,vandaar.Bedankt voor je informatie.Die is klaar en duidelijk.

Derk de Tweede 28 juni 2010 14:08

Wir sind nicht mehr dabei.

The Common Sense 28 juni 2010 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4843336)
Wir sind nicht mehr dabei.

Ik wel :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be