![]() |
NOG mensen die niet kunnen slapen door de warmte ?
Heb al zowat ieder plaatsje in huis geprobeerd maar het is gewoon te warm om te slapen.
Goed. Dan blijf ik gewoon wakker. |
Niet dus.
Niemand anders op het forum. Toch maar wat eenzaam. We proberen nog maar eens opnieuw de slaap te vatten. |
![]() |
Citaat:
of u op de vloer leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms zou er eens wat minder beweging mogen zijn in de Vlaamse zaak... wat een week is me dat geweest zeg...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Airco is voor mietjes.
Kalm blijven en jezelf niet de hele tijd liggen opjutten omdat het een paar graden warmer is kan ook al eens helpen |
Citaat:
|
Citaat:
met een ventilateurke gaat dat prima, alleen moet ge hem goe possitioneren, ... Als het zo een rond is op statief, over u laten blazen, dan hebt ge geen trok en koelt the toch af. Als het zo een colom ventilator is werkt het prima, er staat er zo eentje op een meter van mij en werkt dat perfect, neerleggen en maffen, niks Airco. Dat heb ik juist in mijn living staan, als ge die airco heel de nacht moet laten draaien, betaald ge u blauw en dat maakt een lawaai om absoluut stekezot van te worden. |
Citaat:
Ik zet de mijne dan nog op een timer en slaap in koele katoen. Hoeft niet hele nacht te blazen |
Citaat:
Heb er een hangen op m'n bureau. Verhuis naar die plaats dus. Tot bleek dat de airco er na een kwartiertje de brui aan gaf. :evil: Sebiet eens open smijten zie. Blijkbaar is de ventilator in de buiten-unit defect. En dan gaat dat ding op een cruciaal moment de mist in. |
Citaat:
in elk geval gene synthetischen bucht natuurlijk. Hier moet het wel heel den nacht blazen, dat koelt niet meer af, ja als de zon terug opkomt dan begint het terug op te warmen... Nog een voordeel, de muggen hebben het moeilijker om in die wind te vliegen... stikt het hier ook van trouwens... |
Citaat:
Muggen worden vergast :hitler: |
Citaat:
of mijn ander mug killing device, ... is nog wreder, pure evil... De mug ziet een blauw licht, en komt daarop af, dan wordt ze door een ventilator naar binnen gezogen, ze geraakt uitgeput, land op een trapdeur, en beland in een mandje, waar ze samen met lotgenoten, de dood afwacht... gas is zo humaan Cdude, echt mijne stijl niet, ... ;-) |
Citaat:
Ik besluip de nietsvermoedende pestkopjes langs achter met een brandende aansteker. Probeer het maar. Ze zien je niet eens aankomen. Je kan zo dichtbij komen dat de vlam de vleugeltjes verschroeid. In een duizelingwekkende tolvlucht gaat het diertje zijn einde tegemoet. Ik weet het. Hoewel ik een dierenvriend ben, is het elke keer opnieuw een overwinning. Simpel. Maar het werkt. Wees wél voorzichtig dat je huis niet in de fik steekt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be