![]() |
FBI kan encryptie niet kraken
Citaat:
En ik gebruik TC ook :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een encryptie encrypteren dus, ... Het lijkt mij heel straf dat de FBI er niet is in geraakt, want die gasten zijn daar redelijk goe in... |
PGP zou zo ook niet te kraken zijn, ...
De CIA , NSA en FBI hebben echter de codes, ... PGP is Amerikaans dus zijn ze verplicht om hun coderinssysteem aan de authoriteiten door te geven... |
Citaat:
|
Citaat:
I think not. Zeker nu dat Sony de "other OS" van zijn PS3 heeft gehaald:lol: (iemand hier heeft me er toch eens op gewezen dat alle energie van het universum niet genoeg was om dit te kraken? Heb het hier niet in favo's zitten) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar elke code kan uiteindelijk gebroken worden, in dit geval misschien niet met brute force, ... Je kunt ook de code gewoon vragen aan die kerel " there are ways to make you talk... " |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan het niet ook al heb je al de energie van het universum tot je beschikking.(dacht ik) Zelfs met de "minimum energy required to copy one bit of information" :robot: |
Citaat:
Citaat:
http://noticias.terra.com.br/brasil/...de+Dantas.html |
Citaat:
|
Dat is ook nen truk he, ... in welke taal is zijn data geschreven, ...
|
Citaat:
Dan nog kan je van de eerste keer toch goed zitten... |
Citaat:
Met deze daarentegen :lol: Citaat:
|
Citaat:
De routers die beveiligd zijn met het standaard fabriek paswoord, ... ik zou ze de kost niet willen geven... Je moet alleen te weten komen wie de fabriekant is en dat is simpel eventjes het mac address opzoeken . |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be