![]() |
Toppunt van integratie ? Moureaux (71) trouwt 35- jarige marokkaanse
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...-benaicha.aspx
Bok Moureaux (PS) heeft op zijn 71ste nog een 'groen' 35-jarig marokkaans blaadje achterovergeslagen... |
Citaat:
Dat meiske droeg een bourka en de wind zat verkeerd. :roll: |
Beloning voor bewezen diensten aan een groep in Molembeek ? :lol:
|
Moureau trouwt jonge Marokkaanse
Citaat:
Wat is er verkeerd aan,van te trouwen met en vrouw die je graag ziet??? Op liefde staat geen nationaliteit,hier is alléén het gevoel dat primeert. En al die insinuaties zijn overbodig,en doen hier niets ter zake. Wat heeft die man U misdaan,hij heeft niks achterovergeslagen... Wens hen van harte véél geluk in hun huwelijk. |
Citaat:
Moureaux is één van de PS architecten van de verpaupering van Brussel en omstreken... |
Ik heb geen probleem met een leeftidjsverschil van meerdere jaren maar wanneer je oud genoeg bent om je partners grootvader te zijn...
|
Dat ze hem maar gauw doodkietelt, hij verdient niet beter. Zo'n oude vent die een jonge vrouw trouwt, haar bedoelingen zullen waarschijnlijk ook niet 100% zuiver zijn, maar hij komt op mij over als a dirty old man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik de origine in rekening breng is het natuurlijk wel begrijpelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een gezonde vrouw van 35 is op haar sexueel hoogtepunt iets wat een man van 71 absoluut niet aankan. She's in it for the money. |
Toppunt van Integratie?Moureaux trouwt marokkaanse.
Citaat:
En waar haal je de zogezegde waarheid van het gezegde:"She's in it for the money."???Kan dat niet gewoon LIEFDE zijn,zonder berekening??? |
Citaat:
Bwaaaa , leeftijd 18 & hoger , sobe it , mie doenot keir :-D |
En wat is daar verkeerd, illegaal, onwettelijk of abnormaal aan?
|
Citaat:
|
I zoek en bomma 100jaaar oud metveeel poen (GEEN schulden) !! :-D
|
Citaat:
Waarom zou de origine enig belang hebben? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be