Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   BUB: "De Wever = Hitler, Di Rupo = Stalin" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141052)

Patrice 29 juni 2010 20:03

BUB: "De Wever = Hitler, Di Rupo = Stalin"

Van de BUB-persdienst:

---
Zijn we al zover?

Hitler tegen Stalin: Het uitschot van de wereld, naar ik aanneem? Stalin tegen Hitler: De bloedige verdrukker van de arbeiders, veronderstel ik?

In de zomer van 1939 werd tussen een rechtse nationalist en een linkse nationalist die elkaar openlijk haatten - na wekenlange geheime onderhandelingen - een niet-aanvalspact getekend. Een week later, op 1 september 1939, viel de rechtse nationalist Polen binnen, twee weken later viel de linkse nationalist Polen binnen en ze verdeelden het land in twee, zo werd het in het verdrag bepaald. Er was een zesjarige oorlog nodig om de tweedeling ongedaan te maken (1939-1945) en een totalitair regime (1945-1989) alvorens Polen opnieuw op de kaart verscheen.

In de zomer van 2010 begon in België een rechtse nationalist geheime onderhandelingen met een linkse nationalist. Ze haatten elkaar openlijk, maar wilden nu een overeenkomst sluiten ...
---

http://belgischeunie.be/opinie.php?s..._from=&ucat=9&

The Common Sense 29 juni 2010 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrice (Bericht 4845636)
Van de BUB-persdienst:

---
Zijn we al zover?

Hitler tegen Stalin: Het uitschot van de wereld, naar ik aanneem? Stalin tegen Hitler: De bloedige verdrukker van de arbeiders, veronderstel ik?

In de zomer van 1939 werd tussen een rechtse nationalist en een linkse nationalist die elkaar openlijk haatten - na wekenlange geheime onderhandelingen - een niet-aanvalspact getekend. Een week later, op 1 september 1939, viel de rechtse nationalist Polen binnen, twee weken later viel de linkse nationalist Polen binnen en ze verdeelden het land in twee, zo werd het in het verdrag bepaald. Er was een zesjarige oorlog nodig om de tweedeling ongedaan te maken (1939-1945) en een totalitair regime (1945-1989) alvorens Polen opnieuw op de kaart verscheen.

In de zomer van 2010 begon in België een rechtse nationalist geheime onderhandelingen met een linkse nationalist. Ze haatten elkaar openlijk, maar wilden nu een overeenkomst sluiten ...
---

Haha :lol: Zielepoten...

lollysticky 29 juni 2010 21:27

Serieus... welke "less-gifted one" schrijft die dingen?

btw @ The Common Sense: handtekening-dief!

The Common Sense 29 juni 2010 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4845817)
Serieus... welke "less-gifted one" schrijft die dingen?

btw @ The Common Sense: handtekening-dief!

Sorry, het klopt gewoon enorm en ik wil zo proberen nazi-verwijzingen te vermijden. :lol: Moet ik het verwijderen?

lollysticky 29 juni 2010 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense (Bericht 4845825)
Sorry, het klopt gewoon enorm en ik wil zo proberen nazi-verwijzingen te vermijden. :lol: Moet ik het verwijderen?

man, maakt mij dat uit wat je daar hebt :p
Het viel mij nu pas op :lol:

The Common Sense 29 juni 2010 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4845832)
man, maakt mij dat uit wat je daar hebt :p
Het viel mij nu pas op :lol:

Heb het ook nog maar net! :lol:

fonne 29 juni 2010 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrice (Bericht 4845636)
Van de BUB-persdienst:

---
Zijn we al zover?

[IMG ]http://www.belgischeunie.be/cutenews/data/upimages/Evening_Standard.png[/IMG]

---

Wanneer vallen de Vlaamse troepen Brussel binnen? En wie gaat er eigenlijk iets om geven als Brussel verdeeld wordt tussen Vlaanderen en Wallonië. Gaan de VS na Irak en Afghanistan nog een derde oorlog starten die ze niet kunnen winnen?

Txiki 29 juni 2010 22:21

Wat ik nu zeer vreemd vind: waarom helpen flaminganten de BUB-propaganda zo te verspreiden? Om er eens goed mee te lachen ongetwijfeld, maar ondertussen doen jullie voor de BUB wat de BUB zelf niet kan...

lollysticky 29 juni 2010 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4845909)
Wat ik nu zeer vreemd vind: waarom helpen flaminganten de BUB-propaganda zo te verspreiden? Om er eens goed mee te lachen ongetwijfeld, maar ondertussen doen jullie voor de BUB wat de BUB zelf niet kan...

de verkiezingen hebben aangetoond dat hun propaganda werkt... not :lol: Die verdoken 72% unitaristische belgen heeft anders getemd :(
allee kom... Je moet die mannen toch nageven dat ze blijven proberen en telkens verwonderd zijn dat 1) niemand hen serieus neemt, en 2) ze geen aandacht krijgen...

Txiki 29 juni 2010 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4845940)
de verkiezingen hebben aangetoond dat hun propaganda werkt... not :lol:
allee kom... Je moet die mannen toch nageven dat ze blijven proberen en telkens verwonderd zijn dat 1) niemand hen serieus neemt, en 2) ze geen aandacht krijgen...

Dat is waar. Maar wie verspreidt er nu de boodschap van "de vijand", hoe klein, marginaal en debiel die ook is.

gehuigert 29 juni 2010 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4845943)
Dat is waar. Maar wie verspreidt er nu de boodschap van "de vijand", hoe klein, marginaal en debiel die ook is.

Het is nochtans een veelvuldig gebruikte tactiek gebruikt tijdens de laatste verkiezingen door quasi alle partijen ivm NVA ;-)

Txiki 29 juni 2010 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4845953)
Het is nochtans een veelvuldig gebruikte tactiek gebruikt tijdens de laatste verkiezingen door quasi alle partijen ivm NVA ;-)

De gevolgen zijn er ook naar, he.

gehuigert 29 juni 2010 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4845957)
De gevolgen zijn er ook naar, he.

Ontken ik niet ;-)

Patrice 29 juni 2010 22:46

Citaat:

Waarom liet Patrick Janssens toe dat Alexandra Colen kranten verscheurde op de Groenplaats? Omdat je geen kans mag laten schieten dat je politieke tegenstanders zichzelf ferm belachelijk maken.

gehuigert 29 juni 2010 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrice (Bericht 4845962)
Waarom liet Patrick Janssens toe dat Alexandra Colen kranten verscheurde op de Groenplaats? Omdat je geen kans mag laten schieten dat je politieke tegenstanders zichzelf ferm belachelijk maken.

Omdat zij dat democratische recht heeft dat te doen. Of zij haar daarvoor belachelijk zou maken of niet en of hij daar nu persoonlijk voordeel uit haalt of niet, dat is niet zijn zaak bij het al dan niet toelaten van een dergelijke actie

lollysticky 29 juni 2010 22:54

gaat ge onze enige fun op dit forum nu afnemen? :(

gehuigert 29 juni 2010 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4845971)
gaat ge onze enige fun op dit forum nu afnemen? :(

Er zijn er nog hoor. Graag refereer ik naar 'de tetten-draad' :P

Jaani_Dushman 29 juni 2010 23:54

Citaat:

Als de BUB "de vijand" is, denk ik dat we onze overwinningsparade mogen organiseren in Brussel. :-D

xrc 30 juni 2010 02:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrice (Bericht 4845962)

En verkozen is vanop een wat ervoor werd beschreven als een "onmogelijke" plaats?

Enfin, de onnozelheden van BUB en andere trawanten is inderdaad niet belangrijk genoeg om ze te verspreiden, ook al is ze belachelijk.

Zwartengeel 30 juni 2010 04:59

En wie is Hans Van de Cauter dan? Leopold II?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be