Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Niet Di Rupo, maar DARDENNE (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141059)

Rob Muizenstront 30 juni 2010 01:53

Niet Di Rupo, maar DARDENNE

Om Belgie niet te laten overspoelen met homofiele asielzoekers heeft men besloten,in samenspraak met Interbrew, om Dardenne formateur te maken.

Hierdoor hopen de bierbrouwerijen op het bezoek van vooral Nederlandse en Duitse alcoholiekers.

Wisord 30 juni 2010 01:55

Wtf ???

Snerror 30 juni 2010 02:22

Zelf gevonden?

Henri1 30 juni 2010 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Muizenstront (Bericht 4846116)
Om Belgie niet te laten overspoelen met homofiele asielzoekers heeft men besloten,in samenspraak met Interbrew, om Dardenne formateur te maken.

Hierdoor hopen de bierbrouwerijen op het bezoek van vooral Nederlandse en Duitse alcoholiekers.

Een kwakkel.
Als U Daerden (niet Dardenne) ook maar een beetje zou kennen zou U weten dat de man wel eens een glas wijn drinkt, haast nooit bier.

backfire 30 juni 2010 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4846195)
Een kwakkel.
Als U Daerden (niet Dardenne) ook maar een beetje zou kennen zou U weten dat de man wel eens een glas wijn drinkt, haast nooit bier.

Understatement van het jaar!

Henri1 30 juni 2010 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4846255)
Understatement van het jaar!

We moeten nu ook niet altijd alles overdrijven hé.

guido 007 30 juni 2010 11:03

Citaat:

Uw eerste bijdrage hier is niet meteen een schot in de roos. Ik begrijp niet dat iemand die zich registreerd onmiddellijk met zulke onzin mag afkomen, mij lijkt dit eerder iets voor K & K

Jaani_Dushman 30 juni 2010 11:24

Citaat:

Laat die filmmakers zich toch bezighouden waar ze goed in zijn.

an1958 30 juni 2010 11:31

Citaat:

Alléén uitgevonden?Moet ik veronderstellen dat dit een hoax is?Misschien kan je ook vertellen wie die Interbrew-onderhandelaar was???En wie is die MEN waarover je spreekt???Klare taal,hé Rob,daar houd ik van...;-);-);-)

Renesse 30 juni 2010 15:30

Citaat:

Welke Dardenne? Jean-Pierre of Luc?

Of bedoel je Michel Daerden? Le Papa...

Overigens welkom, Geert Hoste, ik zie dat je nog altijd even goede grappen maakt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be