![]() |
Nu ook neo-nazi's bij de N-VA (en TAK)
Citaat:
Is dit een erkenning voor de N-VA dat zij eindelijk ook bij de gevaarlijksten der gevaarlijken worden gerekend? Men kan immers veel zeggen van TAK, maar niet echt direct dat het een nazistische actiegroep is... Het valt trouwens op hoe belgicisten en franstalige imperialisten maar al te graag de woorden nazi, fascist, etc... in de mond nemen. Misschien vanwege de collaboratie van Leopold III of Hitler die voor de eenheid van België was? |
uiteraard allemaal filmpjes die NIETS bewijzen :roll:. Het is een constante: als Belgicisten geen redelijke argumenten tegen je Vlaamsgezinde standpunten meer vinden, zeggen ze gewoon dat je nazi bent, in de hoop dat dat nog werkt. Niet dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar hoe is dat nu toch weer verdomme mogelijk? Opnieuw helpen jullie zelf die debiele schrijfsels verspreiden... Wie van jullie vindt dit eigenlijk zo leuk? En Minneke maar proberen zo weinig mogelijk zever daaraan te hangen. Dan doen jullie dat doodleuk in haar plaats :roll:
Gebruik nu toch eens jullie verstand en help vermijden dat Minneke een "tweede Soetkin" wordt. Zelfs de titel die aan deze draad is gegeven, is toch geklaagd. In plaats van dat te schrijven, had je toch als titel iets anders kunnen kiezen. Iets dat die aanvallen veroordeelt. Djiezes, zijn jullie hersenen gesmolten? |
Citaat:
Jij bedeelt dit forum veel te veel invloed toe :p |
Citaat:
|
Citaat:
Of verstaat ge niet wat ik bedoel ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ook neo-nazi's bij de N-VA (en TAK)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: ik heb het uiteraard over deze draad en jouw woordkeuze, niet over dat artikel van Rechts Actueel. Daarover moet je dus niet beginnen. Ik blijf erbij dat de titel die je voor deze draad gekozen hebt, lamentabel is. |
Citaat:
Veel draadstarters hebben de story ziekte en wensen met titels die nergens op slaan, sensatie te veroorzaken, in de hoop lezers aan te trekken. |
Leest iemand die schrijfsels van AFF nog? Reageert er nog iemand op die schrijfsels?
AFF is bezigheidstherapie, humoristische lectuur voor tijdens de examens, of misschien een dood momentje op je werk (als je het tegen dan nog niet ontgroeid bent). Laat ons dat vooral zo houden. |
Citaat:
Ik dacht precies hetzelfde. Best geen extra aandacht aan al dat gezever van AFF geven. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be