![]() |
Wederom faling van regeringsvorming ?
Mocht DW (en Di Rupo) er niet in slagen om een nieuwe regering te vormen en het wederom een gekrakeel worden zoals met Leterme, zou je dan nog uit je bed komen om federaal te gaan kiezen ?
Mijn antwoord Alle Vlamingen oproepen om in Blok deze verkiezingen te dwarsbomen |
Dat gaat absoluut niet helpen, er zijn er altijd die wel gaan stemmen.
|
Citaat:
|
Ja, absoluut, het is tenslotte maar 5 minuten van mijn deur.
|
Citaat:
Ik besluit dat je dan dat federaal toneel mee in stand houdt ? |
Als je niet gaat stemmen gaat dat toneel ook door hoor, alleen met een stem minder voor jou favoriete partij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wegens uiterst dom, want uiterst onwerkzaam en contraproductief. Mijn stemgedrag voor volgende federale verkiezingen, zal waarschijnlijk zo bepaald worden: - als het Weverke niet lukt in het vormen van een regering, dus hij verraadt de zaak niet, dan krijgt hij opnieuw mijn stem - als hij de zaak wel zou verraden (niet tegen het licht van het programma van het Blok, maar wel degelijk tegen het licht van ons programma), dan zal mijn stem wellicht noodgedwongen naar het Belang moeten gaan. Meer ga ik daar nu niet overzeggen, want ik verwacht de volgende federale verkiezingen pas binnen vier jaar. Jij niet ? Wel, zever jij dan maar door, maar ik niet. |
Citaat:
De PS ligt nu al behoorlijk dwars omdat Bart te weinig tijd zou nemen voor een degelijk en haalbaar compromis. |
Citaat:
|
Als t'Weverke de kans niet gegund of ontnomen zou worden door de lange-messen show achter de schermen (zowél bij de tjeeven als bij andere partijen die serieusen afgang opgelopen hebben) om tot een samenstelling van een werkbaar resultaat te komen dan rest er de vlamingen maar één oplossing.... en ik hou mijn hart vast als het zover zou moeten komen....
dan is de énige oplossing om er "manu-militari" in te vliegen en de macht te grijpen in een onafhankelijk Vlaanderen ! en als het zover moest komen..... ben ik in eer en geweten... "strijdbaar" ! |
Citaat:
|
Citaat:
ma ja "oefening baart kunst" en in onfrisse zaken is de palmares indrukwekkend.... toch nog af én toe iemand die zijne "gewijde" geschiedenis kent......:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb dit al vaker gezegd; zolang men hier in de broek blijft schijten en aan cafetoog anarchie doet zal er inderdaad geen kloot veranderen. |
Ik ga zeker terug stemmen, en terug op zoek naar een volmacht
|
Zie geen enkele reden voor niet meer te gaan stemmen...
We hebben een nieuwe forumtroll neem ik aan? ^^ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be