Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   de Coöptatie van PVR... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141102)

nihao 1 juli 2010 15:30

de Coöptatie van PVR...

... betekent in feite weer een nieuw dieptepunt in het deomcratisch gehalte van onze instellingen.

Coöptatie is immers bedoeld om maatschappelijk valabele mensen van buiten de politike in de Senaat te brengen, en niet om snotneuzen uit de juiste familie op te vissen. Alweer dat nepotisme.

Antoon 1 juli 2010 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 4848812)
... betekent in feite weer een nieuw dieptepunt in het deomcratisch gehalte van onze instellingen.

... onze instellingen zijn al lang niet meer democratsch te noemen.

Citaat:

Coöptatie is immers bedoeld om maatschappelijk valabele mensen van buiten de politike in de Senaat te brengen, en niet om snotneuzen uit de juiste familie op te vissen. Alweer dat nepotisme.
Dat weet ik niet, waar staat dat?

Vette Pois(s)on 1 juli 2010 15:59

eigen familie eerst.

mdf 1 juli 2010 17:34

schuilt er mogelijk een toekomstig partijvoorzitter in dat groentje ?

Randa 1 juli 2010 18:43

ik vind het de schaamte voorbij, als je alle gevallen leest, Marianne thijsen neem gewoon haar zetel in het europees parlement op
de benoeming van Peter van Rompui, Bourgois en Muyters even naar de senaat, en dan weer terug vlaamse regering, al die opvolgers, Frida Brepols gaat terug naar het europees parlement.
de partij die al dat gefoefel kan weg stemmen krijgt volgende keer mijn stem.

Dajjal 1 juli 2010 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Randa (Bericht 4849137)
de partij die al dat gefoefel kan weg stemmen krijgt volgende keer mijn stem.

Dan richt je beter een nieuwe partij op...

Garry 1 juli 2010 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 4848812)

Jamaar, die jonge kwam niet toe met zijn wachtvergoeding om een Porche te kunnen kopen. Ge moet dat toch verstaan hé, en tolerant zijn.;-)

Garry 1 juli 2010 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 4848860)
eigen familie eerst.

He he he. Eigen volk eerst hé. Als ge niet van het VB bent, dan mag dat. Dan is dat volstrekt, OK.;-)

Hier in Belge kan alles, en vooral in Vlaandere. De Vlaminge zijn de meest lakse schapenkudde die ter wereld rond loopt.

Garry 1 juli 2010 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4848859)
... onze instellingen zijn al lang niet meer democratsch te noemen.

Dat weet ik niet, waar staat dat?

Niet meer? Dat is toch voor te lachen dat ge dat zegt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be