![]() |
Zat voetbalcommentaar.
Voor het recept van de draank, zie andere draad.
Nu belangrijke dingen. Voetbal. BigF's quick review vande eerste helft; Schijters zijn het. Tegen Slovakije enzo ja, dan durven ze wel. Maar nu, tegen Brazilie, schijten ze vier meter hoog. Ze liggen eruit. Hoepel op Holland!! :cheer: Brazilian :cheer: |
Bij Brazilie speelt iemand en die heet kaka.
Dat klinkt nogal een beetje raar voor ons Vlamen natuurlijk. En ook voor de fransen moet dat volgens mij gek in de oren rammelen. In ieder geval; de hollanders kunnen naar huis. |
Citaat:
|
Het is echt niet te geloven.
![]() |
Feessie bouweu!
|
Citaat:
|
Proficiat... Maar het voetbal moet mij vermaken, en het Braziliaanse samba-voetbal in de 1ste helft kon mij meer bekoren dan het met geluk doorspekte voetbal van Nederland in de 2de helft.
|
Citaat:
|
Citaat:
En wanneer was dat dan? |
Citaat:
en 1982 |
Citaat:
Het samba-voetbal is idd meer bergaf gegaan dan bergop, maar ik doelde op het feit dat in de 1ste helft op bepaalde momenten het samba-voetbal zeker te zien was (en ik genoot ervan). |
Citaat:
|
Citaat:
Brazilië - USSR Brazilië - Schotland Brazilië - Nieuw-Zeeland Brazilië - Argentinië Brazilië - Italië |
Citaat:
|
BigF, waar zit je ? 8-)
|
Citaat:
Met ook twee doelpunten van Laszlo Fazekas (toenmalig speler van FC Antwerp). Dat waren nog eens tijden, zie... |
Citaat:
|
Zat voetbalcommentaar: foertbal, weg ermee. Weg met dat commercieel nationalisme, weg errrrrmeeeeeeeeee
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be