![]() |
In Rio de Janeiro werpt men massaal TV's uit het raam.
En hier luidt de koster van Vitustoren de klokken.
Hilversum trilt, vibreert en juicht. Ik had dit nooit verwacht gezien het matige spel van de afgelopen wedstrijden. Proficiat jongens! |
Inderdaad fantastisch dat ze in Argentinië die TV's buiten gooien :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gooi die tv buiten!
|
Zo te zien geen breedbeeldtreurbuis
![]() |
Waarom durven ze geen breedbeeldplasma-televisie tegen de grond kwakken? http://www.youtube.com/watch?v=-aHiGyaNMPU
|
:cheer:
|
Tja, als het WK geen brood en spelen voor de massa is, dan weet ik het echt ook niet meer.
Dit geheel terzijde uiteraard. Hup Holland enzoverder. |
pff waar is Prendergast als je hem nodig hebt?
|
Citaat:
|
Over koetjes en kalfjes.
Citaat:
En waarom gooien ze die T.V's daar buiten???Gevaarlijk,zou ik zeggen,als je op een 1Ode verdieping woont. En niet slim,want dan moet je later ook nog een nieuwe gaan kopen,als al die voetbalgekte voorbij is...Of wil je zeggen,dat daar �*lle programma's daar zo vervelend zijn,dat ze dit in een staat van zinsverbijstering doen??? En jij vindt dit fantastisch Txiki??? |
Citaat:
Weg propaganda lichtbak Weg brood en spelen Plots voor jezelf moeten gaan denken. |
Citaat:
Overigens schijnen ze in Argentinië juist heel blij te zijn nu hun aartsrivaal en een van de gevaarlijkste landen om tegen te spelen eruit ligt. Waarschijnlijk zijn ze daar nu van mening dat het bereiken van de finale moeilijker gaat worden dan het winnen er van. |
Citaat:
|
Boeiend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be