![]() |
Tsjeven boycotten eedaflegging Bourgeois en Muyters
De kans is groot dat de CD&V komende woensdag hun kat stuurt naar de eedaflegging van NV-A ministers Muyters en Bourgeois. Die nemen dinsdag ontslag als minister om hun eed te kunnen afleggen als kamerlid en senator om meteen nadien al terug ontslag te nemen en terug minister te kunnen worden in de vlaamse regering.
Eric van Rompuy vindt het ganse gedoe echt shouwwpel. Maar blijkbaar zijn onze aller tsjeven héél kort van geheugen en zijn ze vergeten wat minster Vanacker vorig jaar gedaan heeft, nadat hij verkozen was als Brussels parlementslid heeft hij net hetzelfde gedaan. Daar wordt er nu natuurlijk over gezwegen in alle talen... Tsjeven, het zijn en blijven tsjeven en ze kunnen hun zwaar verlies blijkbaar héél moeilijk verkroppen dat ze niet meer overal de hoogste viool kunnen spelen. Dus.... wie gelooft deze mensen nog???? |
Kunt ge geloven dat ik medelijden met ze krijg.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo steekt la belgique nu eenmal in elkaar en zo kunnen we het afbreken. |
Ik keur dus ook niet goed wat Bourgeois en Muyters doen hé maar CD&V zijn wel de eerste die moeten zwijgen vind ik en medelijden met hen krijgen... goh zo ver gaat het nu niet hoor bij mij, tegen dat ik medelijden zou krijgen met de tsjeven tja dan moet pasen al ergens de week voor Kerstmis vallen denk ik :lol:.
|
De CD&V is in deze natuurlijk zo hypocriet als de pest en doet dit louter om de N-VA te discrediteren. Dat verandert echter niets aan het feit dat de N-VA hen het wel heel makkelijk maakt om dat te doen.
|
De politiekers geven het goede voorbeeld aan de bevolking. Trouw voor de wet als het je financieel goed uitkomt maar laat je scheiden als dat de huur van je sociale woning naar beneden haalt, .... Nog efkes en Vlaanderen is zo corrupt als Congo.
|
Citaat:
zo corrupt als wallonie |
Geloofwaardigheid verdien je niet met dit soort fratsen. Geloofwaardigheid verdien je door consequent te zijn in uw standpunten, en ook na de verkiezingen hetzelfde te zeggen als daarvoor. CD&V, VLD, SPA, ze kunnen er allemaal wat van leren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu wordt er van diezelfde twee nog meer verwacht, door hun kiezers en door hun partij: hun best blijven doen in de Vlaamse regering. Deze nva-kiezer ziet dus geen probleem. |
Kunnen de burgemeesters van Linkebeek, Wezenbeek-Oppem & Kraainem nu dinsdag benoemd worden?
|
Citaat:
De ganse Vlaamse regering wenst hun benoeming niet, net zoals de vorige Vlaamse regering dat niet wenste, met een VLD minister voor binnenlands beleid. |
Citaat:
|
Citaat:
De kiezers zijn niet meer zo dom als vroeger. Die worden steeds meer bewuster. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen paniek, Henri. Zelfs het kleinste kind had begrepen dat het om een makkelijk te verklaren tikfout ging : zowel op een qwerty als op een azerty klavier staat de s vlak naast de d. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be