![]() |
Toureloer
Terwijl overal ter wereld échte sportmanifestaties bezig zijn, begint vandaag de Tour de France ineens weer met veel poeha om aandacht te zeuren. Waarom stoppen ze niet gewoon met dat wielrennen? Wie heeft daar nu nog belangstelling voor?
Het is een bezigheidstherapie die van geheime afspraken en commercie aan elkaar hangt en waarbij degene met de beste apotheker wint. Sport kun je het niet noemen maar wat dan wél? Maar het neemt wel de aandacht van échte sporten weg. |
Waar is die toer dan begonnen ?
En waarom gebruiken ze geen hulpmotoren zoals bij de solex voor die fietsen ? ![]() |
Citaat:
Waarom geen aandacht voor sport ipv voor dit? |
Kom op Max, reageren! Ik post hier niet voor Jan Lul.
|
Die aandacht alleen is niet genoeg. Men moet duizenden mensen "huisarrest" geven voor enkele uren, honderden mensen die op vakantie of minder leuk, in het ziekenhuis liggen, hun auto wegslepen met alle kosten vandien. En waarom? Om een reclamekaravaan door te laten met daartussen een een paar junks op ne koersfiets.
|
Citaat:
|
Efkens advocaat van de duivel.
Hier staat half de straat sociaal met elkaar te wezen op straat, in afwachting van de koers, inclusief gemeenschappelijke BBQ's. Gebeurt anders nooit. En het wordt lang op voorhand aangekondigd welke straten afgesloten worden. Voor die paar uur is dat zo onoverkomelijk niet eh. |
Dat ze de Ronde van Frankrijk binnen de grenzen van de Franse staat houden, verdomme.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net terug uit Stellendam (op Goeree-Overflakkee, mijn zwager komt daar vandaan). Was erg gezellig hoor, met de Tour 8-)
|
Citaat:
Anderzijds was het hier wel gezellig deze namiddag, dat dan weer wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Of: één podium zetten we in Tremelo, een tweede in Kampenhout, een derde in Haacht en ééntje in Werchter zelf. |
Citaat:
Mij goed hoor. Maar wat dan nog? Consistentie for the sake of consistentie? Wat boeit dat nu? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be