| MaGNiFiCaT |
18 juli 2010 22:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel
(Bericht 4876257)
Ik vrees nu echter wel voor de algemene verwachtingen hier ten lande, die nu wellicht wel heel hoog gesteld zullen worden. Velen zien nu in Van den Broeck ongetwijfeld al een kandidaat-Tourwinnaar. Ik hoop dan ook dat hij zal kunnen omgaan met de druk die van overal (supporters, sponsors, de media, het wielerwereldje...) op hem zal afkomen. Het zou niet het eerste talent zijn in België waarin men een nieuwe Merckx ziet en die men vervolgens als een baksteen laat vallen wanneer de resultaten eventjes wat minder zijn.
|
Idd, och wat kots ik van die overdreven, domme hype rond Van Den Broeck. Laat die jongen gewoon rijden en zie waar hij uitkomt, maar maak van hem geen God en leg hem niet te veel verwachtingen op de schouders. Dit is toch zo typisch weer eh. Men moet hier altijd een Boonen, een Mercx, een Musseeuw, een Vandenbroucke hebben. *zucht*
Verder geloof ik nooit dat Vandenbroeck deze tour zal winnen: er zijn er die nog zoveel beter zijn zoals Contador en Schleck. Deze mannen zijn veel beter, en waarschijnlijk nog jonger ook; ze zullen nog beter worden. Volgens mij een Vandenbroeck een goede middelmaat die op dit moment heel goed bezig is.
Och en wat kots ik van die smerige mentaliteit van Schleck vandaag. Vies ventje.
|